Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Olen viim 2vrk aikana kuunnellut tämän kappaleen ainakin 30x ja
06.06.2011 |
joka ikinen kerta tuo ääni ja biisi saa kylmät väreet kulkemaan selkäpiissäni ja käsivarsien karvat nousevat pystyyn! Ja nimenomaan positiivisessä mielessä!
Voi jumalauta mikä ääni ja soundi tuolla naisella on, aivan mieletön, elämää suurempi!!!!!
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
että on Adele. Hyvä biisi, hyvä laulaja.