Mikä on nykypäivän elokuvista käytetty tyylisuuntanimi?
Ei sellaista taida olla, mutta toimisiko huomiodiversiteetti?
Mielestäni elokuvissa genrestä riippumatta ykköstavoite on nykyisin opettaa mahdollisimman puhdasoppista diversiteettiä. Se on se minkä puutteita/virheellisiä tulkintoja kritisoidaan ensimmäiseksi ja eniten ja joka jättää elokuvan käsikirjoituksen, juonen ja roolituksen aika lailla toissijaiseksi. Se on ihan kiva jos tykkää opetuselokuvista, mutta verottaa melko lailla viihdyttävyyttä koska roolitus ja käsikirjoitus vaikuttaa ratkaisevasti lopputulokseen.
Kommentit (5)
Suomielokuvissa lähinnä kait tuettu taidekuplaelokuva kun elokuvan teon ainoa motiivi tuntuu olevan jättituet elokuvasäätiöltä ja valmis tuotos on jotain umpisurkeaa jota käy katsomassa 37 maksanutta katsojaa. Mut hei, iso jengi kavereita sai taas elokuvan teosta kohtuukorvaukset jolla elelee mukavasti seuraavaan elokuvaturausprojektiin asti.
Huomiohooraus. Diversiteetin representaatio-obsessismi.
Sehän riippuu siitä mihin genreen se on tehty. Ei niitä vain yhtä ainoaa ole.
Hömppä.