Monet firmat yrittävät nykyään olla palauttamatta asiakkaan rahoja palautuksen jälkeen
Yhden verkkokaupan kohdalla olen jo pari kertaa joutunut huomauttamaan, että palauttaisivat jo rahat, kun olen jo viikkoja sitten palauttanut tuotteita.
Onko tämä nyt joku uusi keino säästää, jos asiakas vaikka unohtaisi saatavansa?
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Kotimainen vai ulkomainen firma?
Ulkomainen, kuitenkin toimivat suomeksi.
ap
IKEA hyvä malliesimerkki. Laskutus kiertää jostakin eri paikasta.
En tiedä, en ole koskaan joutunut pyytämään mitään verkkokauppaa palauttamaan rahojani. Mistä ja mitä oikein tilailet, jos tällaista on sattunut sinulle usein?
Moni firma on myös oivaltanut sellaisen kikan, että myyvät sinulle ikään kuin luotolla, eli myyvät kauppasumman rahoitusyhtiölle. Näin saavat itse rahat heti näppiin, eikä asiakas voi tehostaa mahdollista reklamaatiotaan sillä, että pidättää osan maksusuorituksesta. Ja kun myyjä saa rahansa heti pois, niin kiinnostus hoitaa reklamaatioita loppuu samalla sekunnilla.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole koskaan joutunut pyytämään mitään verkkokauppaa palauttamaan rahojani. Mistä ja mitä oikein tilailet, jos tällaista on sattunut sinulle usein?
Ongelmaa ei siis ole, jos sinä et ole sitä kokenut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole koskaan joutunut pyytämään mitään verkkokauppaa palauttamaan rahojani. Mistä ja mitä oikein tilailet, jos tällaista on sattunut sinulle usein?
Ongelmaa ei siis ole, jos sinä et ole sitä kokenut.
ap
Enhän minä niin sanonut, ihmettelin vain että mistä ja mitä tilailet jos koko ajan tällaisiin ongelmiin törmäät. Kannattaisiko vaihtaa verkkokauppaa?
Onneksi kotimaisilla verkkokaupoilla on ryhtiä. Ei ole tarvinnut tapella mutta enpä minä juuri koskaan mitään palauta vaan myyn eteenpäin halvemmalla. Pieni tappio mieluummin kuin pitkä tappelu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole koskaan joutunut pyytämään mitään verkkokauppaa palauttamaan rahojani. Mistä ja mitä oikein tilailet, jos tällaista on sattunut sinulle usein?
Ongelmaa ei siis ole, jos sinä et ole sitä kokenut.
ap
Enhän minä niin sanonut, ihmettelin vain että mistä ja mitä tilailet jos koko ajan tällaisiin ongelmiin törmäät. Kannattaisiko vaihtaa verkkokauppaa?
Tuo käyttämäni on yleensä halvin.
ap
Ei vaan saksalaisten boikotuskeino ja samalla työpaikkasavustuskeino. Saksalaiset eivät tykkää Ikeasta eivätkä HenkkaMaukasta. Haluavat myös naisia valtionhallintoon (kaasuputkihankkeeseen) ja naisia politikkaan Brysseliin.
Elisalta ainakin kannattaa ostaa osamaksulla, tavaran saa jopa halvemmalla kuin maksamalla kerralla. Niillä ei takuujutut pelaa ollenkaan niin voi sanoa että lopetan maksamasta tuotetta jos ei takuuhomma etene. Näin olen joutunut kaksi kertaa tekemään. Jotain auton osia olen palauttanut ja rahat saanut kun osat eivät ole käyneet autoon. Syynä on usein se että tuotteen tiedot tai sopivuustiedot ovat puutteellisia tai vääriä. Toisaalta taas on löytynyt harvinaiseen autoon käypiä osia pienellä salapoliisityöllä. Kokemusta on paristakymmenestä verkkokaupasta.
Saksalaiset eivöt myöskään tykkää Usasta eivätkä Trumpista joten kaikki usalaiset kaupat on boikotissa ja maksut seisoo jossain, maksut eivöt hievahda eteen eivätkä taakse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole koskaan joutunut pyytämään mitään verkkokauppaa palauttamaan rahojani. Mistä ja mitä oikein tilailet, jos tällaista on sattunut sinulle usein?
Ongelmaa ei siis ole, jos sinä et ole sitä kokenut.
ap
Näinkö sinä luulet tuossa lukevan? Taitaa olla vika siinä, ettet lue kaupan ehtoja. Ei kaupan ole pakko purkaa kauppoja sinun vaatimuksestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole koskaan joutunut pyytämään mitään verkkokauppaa palauttamaan rahojani. Mistä ja mitä oikein tilailet, jos tällaista on sattunut sinulle usein?
Ongelmaa ei siis ole, jos sinä et ole sitä kokenut.
ap
Näinkö sinä luulet tuossa lukevan? Taitaa olla vika siinä, ettet lue kaupan ehtoja. Ei kaupan ole pakko purkaa kauppoja sinun vaatimuksestasi.
Mitä ihmettä oikein horiset? Kyllä verkkokaupassaon palautusoikeus.
ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole koskaan joutunut pyytämään mitään verkkokauppaa palauttamaan rahojani. Mistä ja mitä oikein tilailet, jos tällaista on sattunut sinulle usein?
Hupitilailen pienessä viinipöhnässä yleensä vaatteita joiden toivoisin sopivan massiiviseen ruhooni.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole koskaan joutunut pyytämään mitään verkkokauppaa palauttamaan rahojani. Mistä ja mitä oikein tilailet, jos tällaista on sattunut sinulle usein?
Ongelmaa ei siis ole, jos sinä et ole sitä kokenut.
ap
Näinkö sinä luulet tuossa lukevan? Taitaa olla vika siinä, ettet lue kaupan ehtoja. Ei kaupan ole pakko purkaa kauppoja sinun vaatimuksestasi.
Mitä ihmettä oikein horiset? Kyllä verkkokaupassaon palautusoikeus.
ap
Aika rajallinen, esim. vaatteen tulee olla käyttämätön. Turhan usein palautuksesta näkee, että vaatetta on käytetty pitempään kuin sovittamisen verran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, en ole koskaan joutunut pyytämään mitään verkkokauppaa palauttamaan rahojani. Mistä ja mitä oikein tilailet, jos tällaista on sattunut sinulle usein?
Ongelmaa ei siis ole, jos sinä et ole sitä kokenut.
ap
Näinkö sinä luulet tuossa lukevan? Taitaa olla vika siinä, ettet lue kaupan ehtoja. Ei kaupan ole pakko purkaa kauppoja sinun vaatimuksestasi.
Mitä ihmettä oikein horiset? Kyllä verkkokaupassaon palautusoikeus.
apAika rajallinen, esim. vaatteen tulee olla käyttämätön. Turhan usein palautuksesta näkee, että vaatetta on käytetty pitempään kuin sovittamisen verran.
Tietenkin palautan vain käyttämättömiä vaatteita. Haloo.
ap
Miten tästäkin tuli niin älytön keskustelu taas.
ap
Upp