Miksei k-kauppa soita jos joku tuote on loppu eikä sitä ole tilauksessani? 😡
Jos joku tuote on loppu niin haluaisin että silloin soitetaan ja kysytään että otetaanko tilalle joku samankaltainen tuote.
Ei niin että ilmoitetaan vaan että tätä tuotetta ei ollut
Kommentit (37)
miksi helvetissä ne soittaisi
"hei et tilannut nyt näitä suolasillejä mutta ne kuitenkin ovat loppu. Myös piimäkin on valitettavasti loppunut, eikä sitäkään ollut tilauksessasi."
Eihän siinä olisi mitään järkeä, että kauppa raportoisi loppuneista tuotteista, joita et ole edes tilannut? Mitä ihmettä edes teet sillä tiedolla??
Siihen tilaukseen voi laittaa asiasta maininnan ja toiveen, miten toimia. Kyllä ne tekee miten pyydetään.
Soittaminen on ihan turhaa, kun uuvatit eivät kuitenkaan vastaa puhelimeen.
Jotkut uunot ymmärsivät näköjään täysin väärin 😡 puhun siis tuotteesta jonka OLEN TILANNUT mutta joka onkin sitten ollut kaupassa loppu.
Silloin kauppa ei soita ja kysy ett korvataanko tuote jotenkin vaan ilmoittaa vaan että tämä tuote olikin kaupassa loppu
Eikös siellä ole se saa korvata vaihtoehto? Laita se päälle niin korvaavat puuttuvat samankaltaisella tuotteella ihan automaattisesti.
Vierailija kirjoitti:
Siihen tilaukseen voi laittaa asiasta maininnan ja toiveen, miten toimia. Kyllä ne tekee miten pyydetään.
Näköjään näin pitää tehdä jatkossa
Vierailija kirjoitti:
Jotkut uunot ymmärsivät näköjään täysin väärin 😡 puhun siis tuotteesta jonka OLEN TILANNUT mutta joka onkin sitten ollut kaupassa loppu.
Silloin kauppa ei soita ja kysy ett korvataanko tuote jotenkin vaan ilmoittaa vaan että tämä tuote olikin kaupassa loppu
no olisi IDIOOTTI sitten KIRJOITTANUT niin. Otsikossa SELKEÄSTI kirjoitat että EI OLLUT TILAUKSESSA. Se mikä menee kauppaan on TILAUS ja mitä tulee sinulle on TOIMITUS eikä suinkaan yhä tilaus.
Kauppias laittaa sulle tuotteet mistä päiväys menossa ja nauraa kun muorille 5 purkkia maitoa joista virta loppuu ylihuomenna 😅
Valita sinne kauppaan, äläkä tänne. Ja nettitilaukseen voi kirjoittaa ohjeeksi, että "SOITA JOS JOTAIN TUOTETTA EI OLE".
Kuka tilaa paskasta K:sta?! Huonot päiväykset muutenkin ja ne tietenkin työnnetään näihin kotitilauksiin ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut uunot ymmärsivät näköjään täysin väärin 😡 puhun siis tuotteesta jonka OLEN TILANNUT mutta joka onkin sitten ollut kaupassa loppu.
Silloin kauppa ei soita ja kysy ett korvataanko tuote jotenkin vaan ilmoittaa vaan että tämä tuote olikin kaupassa loppu
no olisi IDIOOTTI sitten KIRJOITTANUT niin. Otsikossa SELKEÄSTI kirjoitat että EI OLLUT TILAUKSESSA. Se mikä menee kauppaan on TILAUS ja mitä tulee sinulle on TOIMITUS eikä suinkaan yhä tilaus.
Älä selitä uuno kun et itse ymmärrä lukemaasi 😡
Nettitilauksessa on kohta, johon ruksataan saako tuotteen korvata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut uunot ymmärsivät näköjään täysin väärin 😡 puhun siis tuotteesta jonka OLEN TILANNUT mutta joka onkin sitten ollut kaupassa loppu.
Silloin kauppa ei soita ja kysy ett korvataanko tuote jotenkin vaan ilmoittaa vaan että tämä tuote olikin kaupassa loppu
no olisi IDIOOTTI sitten KIRJOITTANUT niin. Otsikossa SELKEÄSTI kirjoitat että EI OLLUT TILAUKSESSA. Se mikä menee kauppaan on TILAUS ja mitä tulee sinulle on TOIMITUS eikä suinkaan yhä tilaus.
Älä selitä uuno kun et itse ymmärrä lukemaasi 😡
ymmärrän täysin. Sinä vain et itse ymmärrä KIRJOITTAMAASI.
Oletko 100 % invalidi kun et pääse kauppaan? Se on nimittäin hyötyliikuntaa, jota et taida saada enää missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut uunot ymmärsivät näköjään täysin väärin 😡 puhun siis tuotteesta jonka OLEN TILANNUT mutta joka onkin sitten ollut kaupassa loppu.
Silloin kauppa ei soita ja kysy ett korvataanko tuote jotenkin vaan ilmoittaa vaan että tämä tuote olikin kaupassa loppu
no olisi IDIOOTTI sitten KIRJOITTANUT niin. Otsikossa SELKEÄSTI kirjoitat että EI OLLUT TILAUKSESSA. Se mikä menee kauppaan on TILAUS ja mitä tulee sinulle on TOIMITUS eikä suinkaan yhä tilaus.
Älä selitä uuno kun et itse ymmärrä lukemaasi 😡
ymmärrän täysin. Sinä vain et itse ymmärrä KIRJOITTAMAASI.
Sinulla ei taida tätä ongelmaa olla koska asioit yhä kauppa-autossa?
Citymarketista kyllä soitetaan. Ja mitäs jos antaisit suoraa palautetta kyseiseen kauppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen tilaukseen voi laittaa asiasta maininnan ja toiveen, miten toimia. Kyllä ne tekee miten pyydetään.
Näköjään näin pitää tehdä jatkossa
Kas näin. Tyhmyydestä yleensä sakotetaan. Vituttaako, ap?
Outoa. Viestimällä ehkä homma toimisi, jos tietää mihin aikaan viesti tulee ja että voi vastata.