Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei k-kauppa soita jos joku tuote on loppu eikä sitä ole tilauksessani? 😡

Vierailija
08.03.2025 |

Jos joku tuote on loppu niin haluaisin että silloin soitetaan ja kysytään että otetaanko tilalle joku samankaltainen tuote.

Ei niin että ilmoitetaan vaan että tätä tuotetta ei ollut

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi soitella perään kun idarit ei vastaa puhelimeensa 😂😂😂

Vierailija
22/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppias laittaa sulle tuotteet mistä päiväys menossa ja nauraa kun muorille 5 purkkia maitoa joista virta loppuu ylihuomenna 😅

Näin ei ole koskaan tapahtunut. Tuotteet olleet aina tuoreita ja hyvälaatuisia. Olen tilannut ruuat Cittarista x1/viikko. Kolmen vuoden ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prisman tilaukseen ainakin laitetaan ruksi tuotteen kohdalle, jos sen saa korvata. Eikö K-kaupassa muka ole tällaista?

Ei kai niillä siellä ole aikaa soitella, että sellaista en odottelisi. 

Vierailija
24/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauppias laittaa sulle tuotteet mistä päiväys menossa ja nauraa kun muorille 5 purkkia maitoa joista virta loppuu ylihuomenna 😅

Näin ei ole koskaan tapahtunut. Tuotteet olleet aina tuoreita ja hyvälaatuisia. Olen tilannut ruuat Cittarista x1/viikko. Kolmen vuoden ajan.

Aina jos tilaan hedelmiä, ovat mätääntyneitä

Vierailija
25/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko tarkoittaa, että kaupan pitäisi soittaa sinulle tuotteista, joita et ole tilannut, mutta jotka ovat kaupasta loppu. 

Oikeammin otsikko olisi: Miksi K-kaupasta ei soiteta, jos tilaamani tuote on loppu?

Vierailija
26/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse valitse tilaukseen, että saa korvata? Turha valittaa, jos ei itse osaa käyttää koko tilaussovellusta. 

Vierailija
27/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut uunot ymmärsivät näköjään täysin väärin 😡 puhun siis tuotteesta jonka OLEN TILANNUT mutta joka onkin sitten ollut kaupassa loppu.

Silloin kauppa ei soita ja kysy ett korvataanko tuote jotenkin vaan ilmoittaa vaan että tämä tuote olikin kaupassa loppu 

no olisi IDIOOTTI sitten KIRJOITTANUT niin. Otsikossa SELKEÄSTI kirjoitat että EI OLLUT TILAUKSESSA.  Se mikä menee kauppaan on TILAUS ja mitä tulee sinulle on TOIMITUS eikä suinkaan yhä tilaus.

Älä selitä uuno kun et itse ymmärrä lukemaasi 😡

Älä pässi jankuta kun et osaa kirjoittaa ymmärrettävää suomea.

Vierailija
28/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä tapahtuu valitettavasti. Tai sitä, että yhdeksänkymppiselle vanhukselle viedään monta kymmentä kynttilää sisältävä pakkaus, kun hän oli tilannut tavallisia pitkiä kynttilöitä, joita tavallisesti ostetaan neljän tai viiden pakkauksessa.

Vierailija
29/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut uunot ymmärsivät näköjään täysin väärin 😡 puhun siis tuotteesta jonka OLEN TILANNUT mutta joka onkin sitten ollut kaupassa loppu.

Silloin kauppa ei soita ja kysy ett korvataanko tuote jotenkin vaan ilmoittaa vaan että tämä tuote olikin kaupassa loppu 

no olisi IDIOOTTI sitten KIRJOITTANUT niin. Otsikossa SELKEÄSTI kirjoitat että EI OLLUT TILAUKSESSA.  Se mikä menee kauppaan on TILAUS ja mitä tulee sinulle on TOIMITUS eikä suinkaan yhä tilaus.

Kertaapa luetunymmärtämistä uuno

Vierailija
30/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prisman tilaukseen ainakin laitetaan ruksi tuotteen kohdalle, jos sen saa korvata. Eikö K-kaupassa muka ole tällaista?

Ei kai niillä siellä ole aikaa soitella, että sellaista en odottelisi. 

Siellä voi jopa kirjoittaa, millä tuotteella sen voi korvata.

Vierailija
31/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertaapa luetunymmärtämistä uun

Kertaapas oikeinkirjoitusta senkin pälli, luentun ymmärtäminen, kas noin. 

Vierailija
32/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on ääliö. 

Vierailija
33/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lönkytä itse sinne kauppaan. Ei kai ne nyt voi jokaiselle soitella " hei Maija, kaurahiutaleet ovat nyt loppu, mitä mieltä olet? "   Suomalaiset ovat ehdottomasti maailman tyhmin ja avuttomin kansa.

Vierailija
34/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan sinun kysellä sitä sieltä K-kaupasta, saat vastauksen paremmin sieltä. 

Vierailija
35/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastaatte, kun otsikossa kysellään muuta? Ei mulle prismasta soitella onneks joka kerta, kun joku tuote loppu, kun en oo sitä tilannutkaan. Voi taivas, jos joka tän kaupungin kauppias soittais jokaisesta loppuunmyydystä tuotteesta mulle, kun en oo tukkuri...

Vierailija
36/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, miksei työntekijä rupea soittelemaan sadoille asiakkaille jokaisesta tuotteesta jonka kerää. Sinähän voit siellä sovelluksessa laittaa tuotekohtaisesti "kommentin" ja jos on aivot päässä, voit käyttää sen kommentin neuvomaan sen varalta, että sitä tuotetta ei ole. 

Vierailija
37/37 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut itse verkkokaupasta ruokaa, olen kerännyt asiakkaiden ostoksia ja pakannut niitä (S-ryhmässä) 

Meillä kapula näyttää saammeko korvata tuotteen (=onko asiakas hyväksynyt muutokset). Jos hyväksyntää ei ole niin me emme saa vaihtaa tuotetta vaikka olisikin aivan vastaava tuote eri merkiltä hyllyssä. Silloin se jätetään kokonaan pois tilauksesta. Useimmat asiakkaat hyväksyvät vaihdon ja etsimme lähimmäksi vastaavan tuotteen (joita myös se meidän kapula ehdottaa). Esim. Asiakas on tilannut Valion laktoositonta mansikkajogurttia, voimme korvata sen Ingmanin laktoosittomalla mansikkajogurtilla. Yleensä löytyy tosi hyvin korvaavia vaihtoehtoja kunhan asiakas on ne sallinut tilaukseensa. Ja asiakas voi kirjoittaa myös lisätietoja, esim: "Jos ei ole mansikkajogurttia niin kaikki muut maut käyvät paitsi ei banaani"

Verkkokauppatilauksiin ohjeena on valita mahdollisimman hyvällä päiväyksellä olevia tuotteita ja hedelmissä ohjesääntö on "valitse sellaisia mitä ostaisit itsellesi, ei huonompia."

Salli siis ne muutokset ja kirjoita lisätietoja mikäli sinulla on jotain toiveita tilauksen/korvaavien tuotteiden suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi