Matkalaukun pyörä irtosi Finnairin lennolla
Matkalaukun (Rimowa) pyörä irtosi Finnairin ulkomaanlennolla. Ilmoitettiin asiasta heti kentällä Helsinki-Vantaalla tulopalveluun, josta saatiin ohjeet tehdä ilmoitus Finnairille. Laukku on yli 5 vuotta vanha.
Ei olla saatu tästä vielä vastausta.
Miten olette saaneet tällaiset asiat korjattua ja hoidettua ? Onnistuuko matkalaukun pyörän korjaus ? Vai pitäisikö hankkia uusi laukku ?
Kommentit (7)
Toivottavasti saat tuhdin laskun aiheuttamastasi häiriöstä.
Ole onnellinen että lennolla pyörä irtosi laukusta eikä lentokoneesta. Voisit lähettää Finskille kiitoskirjeen turvallisesta perillepääsystä.
Minulla kävi samoin Lufthansan lennolla. Reklamoin siitä ja sain sata euroa. Se kattoi uuden pyörän asentamisen. Sellainen löytyi liikkeestä jostain vanhasta laukusta, koska uusia pyöriä ei olisi saanut enää mistään.
Vierailija kirjoitti:
Ole onnellinen että lennolla pyörä irtosi laukusta eikä lentokoneesta. dVoisit lähettää Finskille kiitoskirjeen turvallisesta perillepääsystä.
Luulet varmaan olevasi nokkela. Vaikutat lähinnä omahyväiseltä.
Niin vanha laukku, että ostaisin uuden enkä edes pyytäisi mitään korvauksia...
Vierailija kirjoitti:
Niin vanha laukku, että ostaisin uuden enkä edes pyytäisi mitään korvauksia...
Meillä on kaunis sarja samanlaisia syvän tummansinisiä Rimova-laukkuja. Tuota väriä ei enää saa.
Ja laukut ovat muuten oikein hyväkuntoisia ja maksavat uutena aika paljon. Rimowa ei ole halvin merkki
https://tuhattaituri.fi/matkalaukkujen-korjaus/