Länsirata on hölmöläisten hanke. Turku-Helsingin välillä on jo toimiva junayhteys
Ei voi muuta kuin ihmetellä koko länsirata-hankkeen mielettömyyttä ja vielä tällaisessa erittäin heikossa taloussuhdanteessa. Herätkää pahvit! Äly hoi älä jätä!!!
Kommentit (20)
Varmaan joku palstaa lukeva ätmi noille ongelmille mitään voi..
Vierailija kirjoitti:
Varmaan joku palstaa lukeva ätmi noille ongelmille mitään voi..
Eihön me juuri millekään asialle voida mitään tehdä. Mielipiteitä voidaan ilmaista ja keskustella ja äänestää
Korruptio on vain hyväksyttävä hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
mutkumähaluun!
t. Petteri
Tässä Petterille:
Vierailija kirjoitti:
mutkumähaluun!
t. Petteri
Voi kultapieni, kun kaikkea ei voi saada.
Toimiva? Maaperästä johtuen siellä jossain Karjaalla on aina jotain vialla... Halvalla ja nopeasti aikoinaan tehty vaikka ei pitänyt.
Mieti tilannetta jossa Tre-Hki kiertäisi Lahden kautta vain siksi koska siellä asuu suomenruotsalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Toimiva? Maaperästä johtuen siellä jossain Karjaalla on aina jotain vialla... Halvalla ja nopeasti aikoinaan tehty vaikka ei pitänyt.
Mieti tilannetta jossa Tre-Hki kiertäisi Lahden kautta vain siksi koska siellä asuu suomenruotsalaisia.
Helsinki-Kouvola kiertää Lahden kautta, koska...?
Ettekö tosiaan ymmärrä mitä tuossa on taustalla. Kun projekti saadaan käyntiin, nousee esiin kysymys tunnelista ahvenanmaalle ja siitä sitten Tukholmaan, Ja uuden junaradan raideleveys ei ole sama kuin nyt suomessa...
Totta.
Pohjoisia yhteyksiä tulisi kehittää.
Samoin osallistua mahdollisesti joihinkin Baltian infrahankkeisiin.
Finnairin, SASin ja Norwgianin (ja Iceland Airin yhtristyötä lisätä?
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tosiaan ymmärrä mitä tuossa on taustalla. Kun projekti saadaan käyntiin, nousee esiin kysymys tunnelista ahvenanmaalle ja siitä sitten Tukholmaan, Ja uuden junaradan raideleveys ei ole sama kuin nyt suomessa...
En minäkään ymmärrä tässä muuta järkeä kuin sen, että tämä on oikeasti Tukholman radan alkuosa. Turkuun päättyvänä täysin pähkähullua maksaa miljardeja muutaman minuutin ajansäästöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimiva? Maaperästä johtuen siellä jossain Karjaalla on aina jotain vialla... Halvalla ja nopeasti aikoinaan tehty vaikka ei pitänyt.
Mieti tilannetta jossa Tre-Hki kiertäisi Lahden kautta vain siksi koska siellä asuu suomenruotsalaisia.
Helsinki-Kouvola kiertää Lahden kautta, koska...?
Niin, miksiköhän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tosiaan ymmärrä mitä tuossa on taustalla. Kun projekti saadaan käyntiin, nousee esiin kysymys tunnelista ahvenanmaalle ja siitä sitten Tukholmaan, Ja uuden junaradan raideleveys ei ole sama kuin nyt suomessa...
En minäkään ymmärrä tässä muuta järkeä kuin sen, että tämä on oikeasti Tukholman radan alkuosa. Turkuun päättyvänä täysin pähkähullua maksaa miljardeja muutaman minuutin ajansäästöstä.
Entä sitten Vihdin suunnan lähiliikenteen mahdollistamisesta?
Kyllä se länsirata tulee mutta ei ehkä tällä hallituskaudella. Pelkästään maan hinnan nousu Espoo-Turku välillä ylittää moninkertaisesti radan hinnan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tosiaan ymmärrä mitä tuossa on taustalla. Kun projekti saadaan käyntiin, nousee esiin kysymys tunnelista ahvenanmaalle ja siitä sitten Tukholmaan, Ja uuden junaradan raideleveys ei ole sama kuin nyt suomessa...
En minäkään ymmärrä tässä muuta järkeä kuin sen, että tämä on oikeasti Tukholman radan alkuosa. Turkuun päättyvänä täysin pähkähullua maksaa miljardeja muutaman minuutin ajansäästöstä.
Entä sitten Vihdin suunnan lähiliikenteen mahdollistamisesta?
Ne raiteet voi rakentaa sinne Vihtiin sitä varten, ei tarvitse Turkuun asti rakentaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tosiaan ymmärrä mitä tuossa on taustalla. Kun projekti saadaan käyntiin, nousee esiin kysymys tunnelista ahvenanmaalle ja siitä sitten Tukholmaan, Ja uuden junaradan raideleveys ei ole sama kuin nyt suomessa...
En minäkään ymmärrä tässä muuta järkeä kuin sen, että tämä on oikeasti Tukholman radan alkuosa. Turkuun päättyvänä täysin pähkähullua maksaa miljardeja muutaman minuutin ajansäästöstä.
Entä sitten Vihdin suunnan lähiliikenteen mahdollistamisesta?
Ne raiteet voi rakentaa sinne Vihtiin sitä varten, ei tarvitse Turkuun asti rakentaa.
Mutta Helsinki on päättänyt että ilmastonmuutoksen torjumiseksi tärkeämpää on rakentaa suora kaista Tampereelta Helsinki-Vantaan lentoasemalle ö
Vierailija kirjoitti:
Totta.
Pohjoisia yhteyksiä tulisi kehittää.
Samoin osallistua mahdollisesti joihinkin Baltian infrahankkeisiin.
Finnairin, SASin ja Norwgianin (ja Iceland Airin yhtristyötä lisätä?
Kyllä, Suomi tiiviimmin kiinni muuhun Eurooppaan.
Pitäisi ennemmin saada nopea junayhteys Helsinki - Rovaniemi välille. Niin että koko matka kestäisi esim. 4 tuntia pysähdyksinern.
mutkumähaluun!
t. Petteri