Nordnet ei pyytänyt anteeksi tai pahoitellut tietoturvaongelmaa
Tuo tilihässäkkä ei onneksi osunut omalle kohdalle. Nordnetiltä tuli uutiskirje muutamaa päivää myöhemmin ja huvikseni luin sen hyvin tarkasti odotellen, miten Nordnet kommentoi tapahtunutta.
Itse asia ei ollut edes uutiskirjeen alussa, mihin itse olisin sen heinä sijoittanut. Ja koko juttu oli yleiskuvaus mitä tapahtui. Sinällään siis paikkansa pitävä. Mutta ainakaan meikäläisen viestissä ei missään kohdassa Nordnet pahoitellut tapahtunutta, pyytänyt sitä anteeksi tai vähän tuhkaa ripotellut. Mielestäni todellinen kämmi heiltä.
Kommentit (6)
Ei ole jenkkifirma jossa kulissit on tärkeintä.
Mitä sillä pahoittelulla olisit tehnyt? Kuulostaa jotenkin lapselliselta tää sun avautuminen, yhyy yhyy Liisa ei pyytänyt anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä pahoittelulla olisit tehnyt? Kuulostaa jotenkin lapselliselta tää sun avautuminen, yhyy yhyy Liisa ei pyytänyt anteeksi.
En tarkoittanut, että tarttis multa pyytää anteeksi. Vaan siis yleisesti asiakkailtaan. Kyllähän kaikki muut tahot, joilla käy kämmi, sanoo, että ovat pahoillaan tms. Siis viestinnällisesti mielestäni todella surkeasti hoidettu. Noin niinq bisnestä ajatellen...
AP
Minulta ei tarvitse pyytää anteeksi. Itsekin it-alalla työskentelevänä tiedän että joskus vaan sattuu mokia ja huonolla tuurilla merkittäviäkin. Mitään vahinkoahan ei kenellekään aiheutunut.
On pahoitellut. Sekä viestillä salkkuun, että Instassa ja Twitterissä. Myös tilannepäivityksiä tuli useamman kerran. Mitä olisi vielä pitänyt tehdä?
Kyllä minulle tulleessa kirjeessä pahoiteltiin tapahtunutta.