Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nordnet ei pyytänyt anteeksi tai pahoitellut tietoturvaongelmaa

Vierailija
19.02.2025 |

Tuo tilihässäkkä ei onneksi osunut omalle kohdalle. Nordnetiltä tuli uutiskirje muutamaa päivää myöhemmin ja huvikseni luin sen hyvin tarkasti odotellen, miten Nordnet kommentoi tapahtunutta.

Itse asia ei ollut edes uutiskirjeen alussa, mihin itse olisin sen heinä sijoittanut. Ja koko juttu oli yleiskuvaus mitä tapahtui. Sinällään siis paikkansa pitävä. Mutta ainakaan meikäläisen viestissä ei missään kohdassa Nordnet pahoitellut tapahtunutta, pyytänyt sitä anteeksi tai vähän tuhkaa ripotellut. Mielestäni todellinen kämmi heiltä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulle tulleessa kirjeessä pahoiteltiin tapahtunutta. 

Vierailija
2/6 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jenkkifirma jossa kulissit on tärkeintä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä pahoittelulla olisit tehnyt? Kuulostaa jotenkin lapselliselta tää sun avautuminen, yhyy yhyy Liisa ei pyytänyt anteeksi.

Vierailija
4/6 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä pahoittelulla olisit tehnyt? Kuulostaa jotenkin lapselliselta tää sun avautuminen, yhyy yhyy Liisa ei pyytänyt anteeksi.

En tarkoittanut, että tarttis multa pyytää anteeksi. Vaan siis yleisesti asiakkailtaan. Kyllähän kaikki muut tahot, joilla käy kämmi, sanoo, että ovat pahoillaan tms. Siis viestinnällisesti mielestäni todella surkeasti hoidettu. Noin niinq bisnestä ajatellen...

AP

Vierailija
5/6 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei tarvitse pyytää anteeksi. Itsekin it-alalla työskentelevänä tiedän että joskus vaan sattuu mokia ja huonolla tuurilla merkittäviäkin. Mitään vahinkoahan ei kenellekään aiheutunut.

Vierailija
6/6 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pahoitellut. Sekä viestillä salkkuun, että Instassa ja Twitterissä. Myös tilannepäivityksiä tuli useamman kerran. Mitä olisi vielä pitänyt tehdä?