Lue keskustelun säännöt.
Kellään kokemusta Weitech hyttyskarkottimista?
26.05.2011 |
Semmosia lamppu karkottimia, pistorasiaan tai patterilla toimivia..
Tai voi suositella myös jotain hyviä myrkyttömiä..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla