Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan Teliaa!

Vierailija
17.01.2025 |

Olen ikäihminen ja minulla on ollut pahoja ongelmia Telian nettiliittymän kanssa.

Tahdoin alunperin kesällä avata nettiliittymän, joka kuului vastikkeeseeni. Sen piti olla kuukausivelvoitukseton Telian 50Mbit/s laajakaistayhteys. Kävin Telian myymälässä ja asiakkuus avattiin. Postin kautta tuli laite. Yritin avata valokuitulaajakaistaa ja hetken ajan se toimikin. Mutta sitten Posti toi ensimmäisen laskun liittymästä ja laitevuokrasta (nettiliittymänhän piti kuulua vastikkeeseeni). Kävin valittamassa myymälässä asiasta ja minulle luvattiin, että liittymä vaihdetaan.

Asia muuttui aina vain mutkikkaammaksi. Asiakaspalvelu väitti, että minulla on kaksi reititintä ja että olen tietoisesti avannut maksullisen erityisnopean, kalliin nettiliittymän.

Taas kävin valittamassa asiasta. Olin chatin kautta yhteydessä. Muutaman viikon päästä yllättäen Telia ilmoitti irtisanovansa liittymäni. Posti kantoi joka kuukausi lisää laskuja. Palautin reitittimen Postin kautta (onneksi laitoin kuitin siitä talteen).

Valitin asiakaspalveluun viimeisimmästä laskusta. Puhelinpalvelusta soitettiin ja minua syytettiin asioitteni sotkemisesta. Nyt luvattiin lopettaa asiakkuus. Heti tuli reitittmestä yllättäen karhukirje.

Onko joku työntekijä voinut vetää välistä ja ottaa omalle tililleen rahaa? Vai mitä tämä kaikki merkitsee?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että nettiliittymä kuuluu vastikkeeseen, ei tarkoita, että modeemi kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän