Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiantuntija: Korvausten saaminen Eagle S:n omistajilta lähes mahdotonta

Vierailija
30.12.2024 |

Asiantuntija: Korvausten saaminen Eagle S:n omistajilta lähes mahdotonta

HS: Kaapelirikosta epäillyn öljytankkerin varustamo hakee takavarikon kumoamista

Aivan uskomatonta. Koko alus ja sen lasti pitää tietenkin ottaa vahingonkorvaukseksi sekä vangita ja tuomita aluksen miehistö pitkiin vankeustuomioihin. Laivan ja lastin saa takaisin, mikäli varustamo maksaa vahingot nopeasti. Kyseessä on selvä sabotaasi ja vahingot Suomelle ovat mittavia.

Yle: Laiva on lastattu bensiinillä, joka käy suomalaisten autoihin riittäisikö se vahingonkorvaukseksi?

https://yle.fi/a/74-20133993

"Professori laski, mikä on Eagle S- tankkerin bensalastin arvo. Fingrid ja Cinia arvioivat korjauskustannukset.

Tankkerin lastina olevan bensiinin arvo, noin 20 miljoonaa euroa, ei riitä kattamaan korjauskustannuksia, jotka ovat kymmeniä miljoonia euroja."

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

putlerin anuksen täytämme takiaisilla ja kovakuoriaisilla, sitten se myydään kiinalaisille herkkusuille.

Vierailija
2/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös moisen paskakäjän vakuuttanut firma maksa kustannukset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös moisen paskakäjän vakuuttanut firma maksa kustannukset?

Laiva pääsee kun vakuutuskorvaus on maksettu, miehistö tosin jää istumaan tiilenpäitä rikoksestaan.

Vierailija
4/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös moisen paskakäjän vakuuttanut firma maksa kustannukset?

Vaan onko kukaan sitä vakuuttanut ja jos on niin mistä summasta? 

Vierailija
5/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaja on ilmaantunut joten homma on nyt paljon selkeämpi. Lasku omistajan käteen ja korvaukset meille jonka jälkeen laivan voi luovuttaa.

Vierailija
6/7 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän sabotoivat varjolaivat ovat eksistentiaalinen uhka Itämeren Natomaille 4. artikla aktivoitava

Ruotsista tiukka vaatimus Näin Naton on pysäytettävä Venäjä Itämerellä

Ruotsin puolustusvaliokunnan puheenjohtaja Peter Hultqvist esittää, että Suomi ja Ruotsi pyytävät Naton 4. artiklan aktivointia. Nyt on kyse siitä, että otetaan aloite Itämerellä, eikä vain toimita tapahtumakohtaisesti, hän sanoo Iltalehdelle.

Ruotsin parlamentin puolustusvaliokunnan puheenjohtaja Peter Hultqvist vaatii, että puolustusliitto Naton 4. artikla aktivoidaan.

Suomen, Baltian maiden, Puolan ja Ruotsin tulisi yhdessä pyytää Naton perustamissopimuksen 4. artiklan aktivointia, Hultqvist esittää Iltalehden haastattelussa.

Kaapeleita katkovat laivat ja pian mahdollisesti öljyvahinkosabotaasin tekevä Venäjän varjolaiva ovat eksistentiaalinen uhka Itämeren Natomaille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasti nyt ainakin takavarikoidaan korvauskuluja kattamaan.

Tästä tehdään ennakkotapaus, miten sabotöörien kanssa toimitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi