Pikku Pingviini -nettikaupasta. Sain rikkinäisen tuotteen...
Olen nyt tilannut 2 kertaa tuosta kaupasta, molemmissa mennyt palvelu pahasti hutiin. Aikasemmin, noin vuosi sitten oli tilaamani tuote loppu. Asisasta ei kuitenkaan ilmoitettu mulle mitenkään. Olin maksanut tavarat tilauksen lopuksi ihan normaalisti verkkopankissa. Reilu viikko tilauksen jälkeen aloin sähköpostilla kysellä, missä tilaus viipyy. Sähköpostia tuli parin päivän päästä, että tilaamani tuote on loppu. Lähettävät kun tuotetta tulee lisää.
Nyt pari viikkoa sitten tilasin tavaran, jonka taas maksoin nettipankissa. Viikko kesti, että tuote tuli. Rikkinäisenä :P Avasin paketin, niin yksi osa tippui paketista. Oli katkennut/irronnut liimauksista. Eikä kyllä taatusti ole tuo tapahtunut matkan aikana, koska pakkaus oli ihan ehjä ja rypytön (oli siis pakattu sellaseen kuplamuovilla pakattuun ruskeeseen, vahvaan kuoreen/pussiin). Eli se on alunperinkin ollut rikki, kun on pakattu.
Lähetin heti asiasta sähköpostia (viime sunnuntaina tai tän viikon maanantaina, en muista kumpi) ja kerroin asiasta. Edelleenkään eivät ole vastanneet siihen, ja lähetin äskön lisää postia.
Eli ihan vain näin varoituksena, eipä kannata tuolta tilata...