Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko mitään kriisipalvelua, joka päivystäisi näin yöaikaan?
Kommentit (5)
asumme vielä yhdessä. Mies katosi illalla omille teilleen ja tuli kännissä kotiin. Minä raivostuin. Pelkään tilanteen vielä karkaavan käsistä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pelkään lähinnä, että lasten tapaamisoikeudet yms puheenaiheet saavat miehen nyt humalassa raivoihinsa ja tapahtuu muutakin kuin huutoa... Pelkään omiakin reaktioita.
Eihän humalaisen kanssa kannata keskustella. Varsinkaan tuollaisista aiheista.
Alue: Aihe vapaa
valtakunnallinen numero tai sitten ihan 112