S-Pankissa edelleen jumi jos yritän maksaa luottokortilla ja pitäisi vahvistaa niin ei mene maksu läpi :(
Onko teillä muilla samaa ongelmaa? Eilen jo huomasin illalla kun tässä joululahjoja hankkimassa vielä Black Friday -tarjousten perässä niin aina (ostoksen summasta riippumatta) jos tuli se vahvistuskohta maksua yritettyäni, S-Pankki sanoi että voi voi jotain meni pieleen ja maksu ei onnistunut. Sitten taas Nordean credit meni normaalisti vahvistukseen. Sitten kuitenkin S-Pankki meni läpi sellaisessa ostoksessa mikä ei mennyt vahvistukseen! Niin milloinkahan tämä virhe korjautuu? Olisi mukava päästä käyttämään kortteja normaalisti. Onneksi on vielä ollut tuo Nordeankin kortti vaikka pääasiassa käytän S-Pankkia...
Kommentit (9)
Jos on kiire ehkä S asiakaspalvelu voisi auttaa tai joku viesti sinne. Muuten kannattaa katsoa saisiko suoramaksulla. Ja onko vastattu kaikkiin pankin kysymyksiin vai puuttuuko ruksi asetuksista. Tai painoiko väärää nappia, itse otan kohdan manuaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot sössinyt tunnuslukusi kanssa, joten sun tili on lukittuna vuorokauden.
Ei multa ole missään vaiheessa kyselty tunnuslukuja, S-Pankin vahvistus menee sormenjäljellä...
Vierailija kirjoitti:
Jos on kiire ehkä S asiakaspalvelu voisi auttaa tai joku viesti sinne. Muuten kannattaa katsoa saisiko suoramaksulla. Ja onko vastattu kaikkiin pankin kysymyksiin vai puuttuuko ruksi asetuksista. Tai painoiko väärää nappia, itse otan kohdan manuaalinen.
Siis aikaisemmin ostokset onnistuneet mutta tuon eilisen katkoksen jälkeen ei. Eli en ole muuttanut mitään kortin asetuksia tms. Vain se vahvistaminen ontuu, muuten menee maksut läpi jos ei kaupan puolesta tarvitse vahvistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä oot sössinyt tunnuslukusi kanssa, joten sun tili on lukittuna vuorokauden.
Ei multa ole missään vaiheessa kyselty tunnuslukuja, S-Pankin vahvistus menee sormenjäljellä...
Ja siis eihän multa menisi tavallinen maksukaan läpi (esim. ostoksen summa oli 30 euroa eikä mitään vahvistusta vaan tämä veloitettiin ihan normaalisti) mutta sitten taas 45 euron ostos haluttiin vahvistaa ja se ei mennyt S-Pankilla läpi, Nordealla meni onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on kiire ehkä S asiakaspalvelu voisi auttaa tai joku viesti sinne. Muuten kannattaa katsoa saisiko suoramaksulla. Ja onko vastattu kaikkiin pankin kysymyksiin vai puuttuuko ruksi asetuksista. Tai painoiko väärää nappia, itse otan kohdan manuaalinen.
Siis aikaisemmin ostokset onnistuneet mutta tuon eilisen katkoksen jälkeen ei. Eli en ole muuttanut mitään kortin asetuksia tms. Vain se vahvistaminen ontuu, muuten menee maksut läpi jos ei kaupan puolesta tarvitse vahvistaa.
Selvä. Mulla onnistui laskujen maksaminen ja kauppa.
Ja ihmiset innolla toivoo, että käteinen poistuisi!
Eli tätä vaan sitten lisää.
Lainatapahtumien katsomisyritys jumittaa koko mobiilin.
Jokin tallennus tila tukkeutunut poonuksista.
Sä oot sössinyt tunnuslukusi kanssa, joten sun tili on lukittuna vuorokauden.