Osuuspankin asiakas"palvelu" :o
Olen nääntynyt!
Osuuspankin asiakas"palvelun" chat vei tunnin aikaa! Tarkkaan ottaen muutaman minuutin yli tunnin!
Osaako joku kertoa, miten asiakapalvelija chätissä oikein työskentelevät?!
Pyrin olemaan nopea ja tarkka lauseissani, ei turhaa jaarittelua vaan asia selkeästi. Mitä tekee asiakas"palvelija"? Vastaa vaikenemalla. Katoaa jonnekin pitkäksi aikaa! Tulee sitten takaisin ja vastaa jotain täysin epäolennaista, mutta ei vastaa siihen, mitä oli nimenomaisesti kysytty! :o
Aivan hirvittävän turhattava kokemus! Asiakkaan ajan varastamista!
Kommentit (26)
Tuo on ihan normaalia asiakaspalvelua tuolla. Tuntuu että asiakasta kiusataan ihan tahallaan. Voisin antaa kymmeniä esimerkkejä.
Mulle yhteyshenkilö 3 viikkoa lupasi ihan kohta lainalupauksen. Nordea näytti heti vihreää valoa, oli helppo tehdä päätös. Ei ikinä enää
Vanhat mummot olivat aikoinaan viisaita, kun jemmasivat rahat tyynyn sisään.
Kuka sanoo vielä vielä osuuspankki? Se on ollut op jo herran tiedänkö montako vuotta.
Ehkä oopeessä seurataan työntekijän "tehokkuutta" esim. sillä että hän on "online" aktiivisena asiakkaan kanssa linjoilla. Ehkä siksi yrittävät pitkittää keskustelua, jotta saavat itselleen paremmat tilastot ja hengähdystaukoa.
Stockalla töissäolleena voin kertoa että 1 ihminen vastaa sekä asiakaspalvelusta, puheluista että netistä. Joskus on pakko laittaa holdiin kun on muitakin. Ei kivaa, irtisanouduin.
Äidin kuolinpesän asioita kun hoidettiin niin osuuspankin kanssa oli vaikeaa. Nordea ja S-pankki saivat asiat hoidettua nopeasti ja osuuspankin kanssa ei tullut mistään mitään. Äidillä ei edes ollut tiliä siellä vaan oli taanut lainan, joka oli jo vuosia sitten maksettu, mutta silti piti toimittaa sinne papereita ja kaikki kesti ennenkuin äidin asiat saatiin hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Äidin kuolinpesän asioita kun hoidettiin niin osuuspankin kanssa oli vaikeaa. Nordea ja S-pankki saivat asiat hoidettua nopeasti ja osuuspankin kanssa ei tullut mistään mitään. Äidillä ei edes ollut tiliä siellä vaan oli taanut lainan, joka oli jo vuosia sitten maksettu, mutta silti piti toimittaa sinne papereita ja kaikki kesti ennenkuin äidin asiat saatiin hoidettua.
Minulla on taas tuore erittäin positiivinen kokemus paikallisosuuspankista kuolinpesän raha-asioiden hoidossa. Paperit (perukirja, sukuselvitykset ja perinnönjakosopimus) vietiin pankin konttoriin perjantaina. Rahat oli siirretty perillisten tilille seuraavan viikon tiistaina. Olin varautunut siihen, että pankki tarkastaa papereita monta viikkoa ennen kuin mitään tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo vielä vielä osuuspankki? Se on ollut op jo herran tiedänkö montako vuotta.
Osuuspankin asiakas puhuu Osuuspankista sillä hän on paikallisosuuspankin asiakas esim. Uudenmaan Osuuspankin https://www.op.fi/henkiloasiakkaat/asiakaspalvelu/konttorit?query=helsi…
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoo vielä vielä osuuspankki? Se on ollut op jo herran tiedänkö montako vuotta.
OP = Ota pitkät
Minulla on myös kokemusta OP-ryhmän hitaasta asiakaspalvelusta. Palveluverkoston vähentäminen romahdutti sen. Ihmistä et saa hoitamaan minuutin asiaa. En voi missään nimessä suositella OP-ryhmää kenellekään.
Itse erosin ja jopa Nordeassa parempi palvelu. OP:n henkilökunta on kuraa, kukaan ei tiedä mistään mitään eikä halua auttaa.
Ei Danske Bankenkaan järin hyvä ole. Kassapalveluita saa kolmesti viikossa 2 tuntia kerrallaan. Odotin taas kerran ja erehdyin yskimään niin tämä vanhahko virkailija huomautti mulle siitä. Toisella kertaa sama henkilö sulki kassansa vaikka asiakkaita oli vielä jonossa. Onneksi toinen nuorempi virkailija palveli.
Olen käynyt osuupankissa ihan paikan päällä ja hyvää palvelua olen saanut. Kerran sattui joku rouva infon tiskille ja se puhui kaikki asiansa (ja aloitti alusta uudestaan monta kertaa yhteensä varmaan puoli tuntia). Ne virkailijat sanoivat epätoivoisen näköisinä, että tässä hoidetaan vain nopeat asiat ja on varattava aika niiden muiden hoitamiseen muualta. Mutta ei, rouva vain aloitti uudestaan.. Jono oli vetänyt hirveän hyvin siihen asti, mutta sitten alkoi kertyä jonottajia lisää.
Vierailija kirjoitti:
Itse erosin ja jopa Nordeassa parempi palvelu. OP:n henkilökunta on kuraa, kukaan ei tiedä mistään mitään eikä halua auttaa.
Niin jos nordea sattuu toimimaan.
On varsin rajoitettua, minkä verran asikkaan tietoja voi kertoa jossain chatissa, tunnistautuminenkin on vähän sieltä tänne päin.
On mennyt todella huonoksi nykyään. Katsotaan vain tulorekisteriä eikä tilannetta katsota kokonaisvaltaisesti. Minäkin olen ollut luottoasiakas ja sijoitusasuntojen lainat siellä. Jos maksukyky on jostain syystä heikko, niin lyhennyksiin ei mitään joustoa. Heillä on logiikka, että jos on vaikeaa, niin ei saa lyhennyskevennystä(muutama satanen), mutta jos ei ole vaikeaa, niin silloin saa. Eli logiikka on aivan päinvastoin järkeä. Suurin osa näistä kyykyttäjistä ovat juuri koulusta tulleita nuoria, joilla ei ole mitään kokemusta mistään. Empatia jne. on täysin pois OP:n palvelusta. Tuntuu aivan kuin he oikein nauttivat, että saavat kyykyttää. Heti kun mahdollista, niin siirrän kaikki lainat muualle. Todella surkea laitos, hävettäs olla töissä. Eikä ole muusta kysymys kuin otetaan talletuksia tai annetaan lainoja sekä tarjoitaa sijoitusinstrumentteja.
Mulla on op:ssa oma pankkiyhteyshenkilö, jolle mulla on suora numero. Oli asia mikä tahansa, hän hoitaa ja jos ei pysty hoitamaan, neuvoo eteenpäin.
Mun mielestä ihan huippupalvelua.
M42
Jos toisessa päässä oli ihminen, mutta hän vastasi asian vierestä, niin miksi et sanonut: "En tarkoittanut tätä, vaan kysyin että ..."?
Sitten on kyllä toivotonta, jos toisessa päässä on robotti.