Miten saan muistutuksen Outlookin kalenteriin?
Että muistan erään tietyn homman tehdä? Tai mitä toimintoa voisin käyttää?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Laitat kalenterin asetuksista muistutukset päälle.
Miten? Ja niin ettei se näy kenellekään muulle.
Tee sinne kalenteriin tapahtuma tietylle kellonlyömälle ja määrittele siihen sitten aika, milloin Outlook asettaa sinulle muistutuksen.
Itse käytän tehtäviin Outlookissa enemmänkin taskeja. En viitsi kalenteriani sotkea noilla "muista tehdä asia X" tyyppisillä asioilla.
Vierailija kirjoitti:
Tee sinne kalenteriin tapahtuma tietylle kellonlyömälle ja määrittele siihen sitten aika, milloin Outlook asettaa sinulle muistutuksen.
Itse käytän tehtäviin Outlookissa enemmänkin taskeja. En viitsi kalenteriani sotkea noilla "muista tehdä asia X" tyyppisillä asioilla.
Kuinkas näitä taskeja käytetään? Ihan mikä tahansa vinkki on tervetullut. Voin tietysti kirjoittaa vanhanaikaisesti paperiseen kalenteriinkin asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitat kalenterin asetuksista muistutukset päälle.
Miten? Ja niin ettei se näy kenellekään muulle.
No menet sinne kalenterin asetuksiin ja etsit sieltä kohdan Kalenteri ja sen alta Kalenterin asetukset. Miksi ne sinun kalenterisi muistutukset muille näkyisivät?
Laitat kalenterin asetuksista muistutukset päälle.