Jos käyn esim. Stokkalla tai K-marketissa ostoksilla, pitääkö minun tosiaan aina sen jälkeen raportoida miten sujui?
No niin ne näyttää olettavan kun s-postiin pamahtaa se kysely.
Saablari enhän mä kohta muuta ehdi tekemäänkään kuin vaan raportoida joka stanan ostoksen jälkeen miten asiointi sujui.
Kommentit (18)
Minä en vastaa mihinkään kyselyihin. Ei ole minun asiani kerätä tilastotietoa yrityksille.
Ne vastailee, jotka jaksaa, ja keitä kiinnostaa. Ei sun tietenkään tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Minä en vastaa mihinkään kyselyihin. Ei ole minun asiani kerätä tilastotietoa yrityksille.
Mää vastaan vain sellaisiin kyselyihin missä on mahdollisuus osallistua arvontaan. Ilmaiseksi en mielipiteitäni kerro.
Mikäli et vastaa ilmestyy Hirviniemi ovesi taakse.
booking.comissa ärsyttää myös tuo, kun aina ruinaavat arvosteluja
Pitää. Jos et raportoi, S-ryhmä ja Stocka tulevat yöllä uniisi.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli et vastaa ilmestyy Hirviniemi ovesi taakse.
Ja haluaa päästä kylppäriisi suihkuun duudsonit ja Jaska Saariluoma mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Pitää. Jos et raportoi, S-ryhmä ja Stocka tulevat yöllä uniisi.
Nimenomaan. Ja sen lisäksi nenääsi kasvaa karvainen syylä jollet vastaa kyselyyn ASAP.
Ei niihin tarvi vastata. Muutenkin niitä tulee vain joistain K-kaupoista.
Voi kun Stockalla joku tekisi järkiratkaisun ja toisi vanhan kantisvihkosen takasin. Paluu vanhaan tavallaan mutta väitän että en ole ainoa joka selasi sen läpi kannaesta kanteen joka kuukausi ja paineli kauppaan heti kun kykeni hakemaan mieleistä vaatetta/sisustukseen tarpeita/herkkuja. Alamäen yksi tekijä on se, että ihmisten täytyy erikseen ladata puhelimeensa appi mitä ei koskaan avata. Tai usein edes ladata koska meitä on paljon sellaisia jtka eivät halua puhelimeensa kymmentä joka liikettä/mainosta tai ostosta stalkkaavaa appia. Toki kantiskortit tekee samaa mutta ainoastaan sillä hetkellä kun ostoksensa maksaa. Usein apit vie myös kohtuuttomasti tilaa puhelimesta.
PS. Mulle ei ole ikinä tullut viestiä kummastakaan puljusta eikä S-ketjulta kun käyn ostoksilla.
Ei. Estä ne tai poista. Joillekin tyrkytetään kuittia sähköisesti. Jos kertoisi rehellisesti miten sujui, niillä alkaisi korvat punottaa, koska pitäisi kertoa aina mikä on hyvin ja mikä pielessä.
Jokin aika sitten olin vierailemassa sukulaisen luona toisella paikkakunnalla. Käytiin paikallisessa K-marketissa ostoksilla. Kassa kysyi sitten kaverilta joka oli maksamassa, että onko plussakorttia, ja kun ei ollut, sanoin että hei, voidaan viilata mun plussakorttia.
Ehdin sitten jo unohtaa koko jutun mutta kun joskus viikon päästä tuli sähköpostiin kysely että kuinkas se asiointi siellä Perähikiän K-kaupassa sujui, sekunnin ajan ehdin jo raapia päätä ja miettiä että miten helkkarissa ne tiesi että olin käynyt siinä kaupassa auttamassa kaveria saunakaljan kantamisessa autoon. 😁
Jos on vapaata kenttää vastata niin kirjoita : peskää likaiset ostoskorinne !
Mä laitan aina alimmat pisteet ja syyksi turhanpäiväisen kyselyn ja spämmäämisen.
S ryhmässä huvittanut se, että kertakaan en ole saanut kyselyä siitä marketista, jossa käyn kerran viikossa. Sitten kun poikkean ohikulkumatkalla johonkin myymälään, jossa en ole koskaan aikaisemmin käynyt ja johon en välttämättä koskaan mene toista kertaa, niin eikös pamahda kysely sähköpostiin. Joo, ei kiinnosta.
Sähköpostiviestin alaosassa pitäisi olla linkki josta voi kieltäytyä noista kyselyistä.
Millä ansioilla te niitä kyselyjä saatte? Asioin molemmissa eikä ikinä ole yhtään kyselyä tullut.
Sokka on ihan paska stalkkeri pulju ja k-market, et kai yrittänyt vihjailla että olen varas?
Kuules nyt idarit itseäni ei ole koskaan tuomittu rikoksesta , mutta itselleni on tehty törkeitä sellaisia.