Miksi HR-ammattilaiset eivät tunnista aitoa myyjää ja asiakasammattilaista
Parhaat isompien investointien myyjät eivät ole suupaltteja ekstrovertteja.
Kommentit (8)
Haetaan extroverttiä ja hurmaavaa supliikkikaveria.
Ei ne kovimmat myyjät noita ole. Ei ne pyri myymään itseään headhuntereille. Ne ovat oppineet pikemminkin kuuntelemaan ja tarkkailemaan.
Kulkukauppias/torimyyjä ja ratkaisumyyjä ovat täysin eri ihmisiä.
Ratkaisumyyjä ei kouhkaa ja vetele aaltoja omasta erinomaisuudestaan.
No jos sä et osaa myydä edes ittees?
Paras myyjä erityksessä oli säälittävältä nyhveröltä vaikuttava kaveri.
Selvisi, että asiakkaat tykkäsi siitä, koska kuunteli ja yritti auttaa.
Vierailija kirjoitti:
No jos sä et osaa myydä edes ittees?
Kovat myyjät eivät myy itseään, ne kuuntelee. Saattavat vaikuttaa passiivisilta. Juuri nuo on parhaita asiakkaissa.
Mitenköhän pahin hallaa nykyinen rekryjärjestelmä on tehnyt yrityksille?
Alkukarsinnat tekee Milla 23v ja loput vedetään läpi testiseulasta, jossa pärjää keskinvertaisuus, joka on tosi kiva ja jolla ei ole omia ajatuksia.
Oliko se dynaamisuus itsetouhotusta, jotta se pystyttiin näkemään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos sä et osaa myydä edes ittees?
Kovat myyjät eivät myy itseään, ne kuuntelee. Saattavat vaikuttaa passiivisilta. Juuri nuo on parhaita asiakkaissa.
Tuossa näet ratkaisumyyjä ja DNA-liittymämyyjän eron. Kiihottava saattaa saada kaupan, mutta ei saa toista.
Yleensä hyvä ja oikea myyjä ei osaa sanoa, miten myy. Tilanteet elää ja aina ei mene samoin.
Headhuntereille pitäisi sanoittaa.