Huonoja kokemuksia Citymarketista?
Onko teillä huonoja kokemuksia Cittarissa asioinnista? Myivät tuotteen, joka ei myyntikunnossa, eivätkä hyväksyneet tuotepalautusta. Eli heillä hyllyssä tuotteita, jotka puutteellisia ja asiakkaan tehtävä on tarkistaa tuote? Lisäksi oli laadutonta asiakaspalvelua.
Kommentit (4)
Piti oikein miettiä, mutta ei ole kyllä cittareista tullut huonoja palvelukokemuksia. Muutaman tuotteen reklamoinut (ollut pilalla tai rikki, mitä en ollut huomannut ostaessa) ja aina on toiminut korvaaminen joko vaihdolla tai rahan palautuksena helposti.
En kyllä oikeastaan muista, olenko muutenkaan saanut oikeastaan koskaan kovin huonoa palvelua (eräs paikallinen autonvuokrafirma keski-euroopassa ja jotain heikompia ravintolakokemuksia Suomessa ja muualla on tullut vastaan), kyllä lähestulkoon aina on asialliseen palautteeseen tai reklamaatioon suhtauduttu todella "positiivisesti".
Asiakkaan velvollisuus on tarkistaa tuote niin hyvin kuin sen pystyy tarkistamaan ilman pakkauksen avaamista/rikkomista ennen ostamista. Suurin osa ihmisistä ei vain tiedä/välitä tästä ja ostetaan esim housut ja sitten kotona vasta huomataan että niistä puuttuukin nappi ja sitten tullaan kauppaan vaatimaan palautusta jota kaupasta ostetulla tuotteella ei lain mukaan tarvitse olla. 14vrk vaihto/palautusoikeus koskee lain mukaan vain etämyynnistä ostettuja tuotteita.
K-menu wc-paperin laatu on nykyään liian ohutta. En osta enää.
Tästä on jo aikaa iäisyys. Mutta eivät suostuneet vaihtamaan rikkinäistä tuotetta. Sen sijaan antoivat palauttaa tuotteen ja maksoivat rahat takaisin. Menin toiseen cittariin ja ostin saman laitteen, samalla hintaa ja tällä kertaa ehjänä. Aika ihmeellinen kuvio kaiken kaikkiaan.