Niin ärsyttävää, että isoilla firmoilla ei ole nykyään asiakaspalvelua
Mistään ei tavoita ketään. Turhanpäiväistä some sisältöä kyllä riittää. Ajattelevat varmaa, että asiakkaita riittää kuitenkin, koska olemme isoja. Turha mitään asiakaspalvella.
Kommentit (6)
Verkkokauppa kan hålla sina prylar då de är omöjliga att köpa.
Asiakaspalvelu on ulkoistettu jollekin botille, joka ei ymmärrä mistään mitään. Nykyaikaa? Yleensä kun asiakaspalvelua tarvitsee on sellainen ongelma että sitä ei botit osaa ratkoa. Laittakaa edes yksi asiakaspalvelunumero, josta tavoittaa ihmisen, joka osaa hoitaa asian.
Silti tuotteet ja palvelut on suunniteltu monimutkaiseksi, jopa työllistäväksi. Usein löytää ongelmia ja sitten pitää etsiä ratkaisua siihen. Rahakas saa avun helposti joskus rahalla, muut tuskailevat.
Ravintoloissa tilaamisestakin on tehty nykyään tosi kätevää, kun ei tarvitse kuin rekisteröityä asiakkaaksi nettisivuilla ja sieltä sitten tilata haluamansa ateria pöytään. Ei tarvitse paljoa tarjoilijaa vaivata.
Miten huononäköinen saa pankista apua soittamalla tai muu ongelma, koska pitää olla älypuhelin ja näpytellä koodeja. Vaatiiko jokainen asia avustajan.
Yritin ladata prepaid nettiä yhdelle suurelle operaattorille, mutta tuosta oli tehty tuhottoman vaikeaa. Viime vuonna oli vielä hyvin helppoa. No, pitäköön prepaidinsä, äänestän jaloillani.