Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Niin ärsyttävää, että isoilla firmoilla ei ole nykyään asiakaspalvelua

Vierailija
23.06.2024 |

Mistään ei tavoita ketään. Turhanpäiväistä some sisältöä kyllä riittää. Ajattelevat varmaa, että asiakkaita riittää kuitenkin, koska olemme isoja. Turha mitään asiakaspalvella. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin ladata prepaid nettiä yhdelle suurelle operaattorille, mutta tuosta oli tehty tuhottoman vaikeaa. Viime vuonna oli vielä hyvin helppoa. No, pitäköön prepaidinsä, äänestän jaloillani. 

Vierailija
2/6 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa kan hålla sina prylar då de är omöjliga att köpa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu on ulkoistettu jollekin botille, joka ei ymmärrä mistään mitään. Nykyaikaa? Yleensä kun asiakaspalvelua tarvitsee on sellainen ongelma että sitä ei botit osaa ratkoa. Laittakaa edes yksi asiakaspalvelunumero, josta tavoittaa ihmisen, joka osaa hoitaa asian.

Vierailija
4/6 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti tuotteet ja palvelut on suunniteltu monimutkaiseksi, jopa työllistäväksi. Usein löytää ongelmia ja sitten pitää etsiä ratkaisua siihen. Rahakas saa avun helposti joskus rahalla, muut tuskailevat.

Vierailija
5/6 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintoloissa tilaamisestakin on tehty nykyään tosi kätevää, kun ei tarvitse kuin rekisteröityä asiakkaaksi nettisivuilla ja sieltä sitten tilata haluamansa ateria pöytään. Ei tarvitse paljoa tarjoilijaa vaivata.

Vierailija
6/6 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten huononäköinen saa pankista apua soittamalla tai muu ongelma, koska pitää olla älypuhelin ja näpytellä koodeja. Vaatiiko jokainen asia avustajan.