Lue keskustelun säännöt.
Kuulin nyt sitten että mun lapsen isä
14.02.2011 |
on muuttamassa yhteen rivariin rakastettunsa kanssa.
Voi että.Onnea vaan!
Sitä ihmettelen että on päässyt pitkälle vaikka ei ole suorittanut yliopistolla loppututkintoa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja ilman akateemista loppututkintoa, mahtavaa.