Miksi Osuuspankissa on konttorissa käytössä kahdet vuoronumerot kassapalveluihin ja muihin asioihin, vaikka asioidaan samalla tiskillä?
Kassapalveluiden vuoronumerot juoksevat hitaammin, jolloin jälkeenpäin tulleita asiakkaita palvellaan ensin. Mikä järki tässä on?
Kommentit (13)
Eräs monista tavoista joilla kyykytetään asiakasta. Myös eri palveluita saa eri kellonaikoina, et voi hoitaa kaikkia asioitasi kertakäynnillä vaan joudut käymään monesti, jopa eri päivinä.
Olisi kiva kuulla joltain pankissa työskentelevältä, joka tietää mikä tähän on syynä. Samoin tuntuu idioottimaiselta, että konttori on auki vaikka 10-16, mutta tästä ajasta saattaa kassa olla auki esim. kaksi tuntia, vaikka se helvetin kassa on joka tapauksessa siellä pankissa koko ajan ja ihmisiäkin töissä. Mikä järki tässä on?
Vierailija kirjoitti:
Danske Bankissa sama, että kyrsii. Mutta kai nää rikkaat pääsee aina jonon ohi?
Osuuspankissa myös. Ainoa palveleva pankki taitaa olla enää OmaSP, mutta maksut on järkyttävät.
Nordeassa oli jossain kohtaa tyyppi seisomassa tiskillä ihan oven vieressä, joka kyseli ennenkö pankkiin pääsi edes sisälle, että mitä asia koskee.
Kassapalveluita käyttävät eivät tuo rahaa taloon, köyhät ne käteisellä pelaa. Maksavat asiakkaat palvellaan ensin tietenkin.
Harvassapa firmassa asiakaspalvelu on se asia, mikä suoraan tuottaa rahaa. Mutta se on konsti pitää asiakkaat ja erottua kilpailijoista.
Montakohan vuotta sitten tuli viimeksi asioitua pankissa, no kiva että tällaista back to 1800 luvun elämysmatkailua vielä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Nordeassa oli jossain kohtaa tyyppi seisomassa tiskillä ihan oven vieressä, joka kyseli ennenkö pankkiin pääsi edes sisälle, että mitä asia koskee.
Joo, sanoin kerran käydessäni sille, että pankkiasioita on henkilökohtaisia!!🙄😑
Kettuako se sille ovimikolle kuuluu!!???
Vierailija kirjoitti:
Nordeassa oli jossain kohtaa tyyppi seisomassa tiskillä ihan oven vieressä, joka kyseli ennenkö pankkiin pääsi edes sisälle, että mitä asia koskee.
Yhdessä Nordeassa tällainen tyyppi oli sisäänkäynnin ulkopuolella harja kädessä ja vaati saada nähdä onko kengissä hiekkaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Nordeassa oli jossain kohtaa tyyppi seisomassa tiskillä ihan oven vieressä, joka kyseli ennenkö pankkiin pääsi edes sisälle, että mitä asia koskee.
Ensin piti jonottaa tällä tyypille ja selittää miksi tuli, jonka jälkeen hän kertoi, minkä vuoronumero lapun sai ottaa ja sen jälkeen piti sitten jonottaa iänkaiken, että pääsi hoitamaan asioita. Siinä ehti kuulla, kuinka puhelimen vaihdon/häviämisen/rikkoontumisen jälkeen ei pankkitunnukset enää toimi. Ja kuka oli hakemassa jotain todistuksia ulkomaille opiskelemaan lähtöä varten ja kuka selvitteli jotain laskuongelmia. Oli kyllä pankkisalaisuudet kaikkien kuultavilla. Aikaa tuosta oli useampi vuosi.
Olin mukana jälkikasvun ensimmäisiä pankkitunnuksia hakiessa. Ajanvarauskaan ei oikein pankkeihin onnistu ilman, että on jo pankkitunnukset olemassa. Ja ensimmäisiähän ei saa ilman pankissa tehtävää tunnistautumista.
Danske Bankissa sama, että kyrsii. Mutta kai nää rikkaat pääsee aina jonon ohi?