Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko noilla pesukarhuilla pallit?
04.02.2011 |
Kommentit (4)
Katselin kerran tuota ohjelmaa ja vähän ällötti. Mutta kikkeliä niillä ei ole.
Muistaakseni myös sarjan tyttöpesukarhuilla oli pallit! Se oli aika mielenkiintoista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Katselin kerran tuota ohjelmaa ja vähän ällötti. Mutta kikkeliä niillä ei ole. Muistaakseni myös sarjan tyttöpesukarhuilla oli pallit! Se oli aika mielenkiintoista.
Mun lapset on huomautellut, että eihän poikalehmillä ole tissejä! :D
Alue: Aihe vapaa
niin hukkaan on biologiantuntemus sinulla mennyt.