Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lääkkeellinen tyhjennys ja kipu?
27.08.2008 |
Huomenna minulla edessä, alkio kuollut viikolla 6 mutta huomattiin vasta viime viikolla np-ultrassa viikolla 11. Pelottaa ihan hirveästi, en tajua, miten selviän. Kaduttaa etten valinnut kaavintaa.
Kommentit (2)
lääkkeellisestä tyhjennyksestä on ihan hyvä. Kipuja oli, mutta henkilökunta piti huolen että saan tarvittavan lääkityksen ja suuria kipuja ei tarvinnut kestää. Pyydä vaan rohkeasti särkylääkettä jos vähänkään siltä tuntuu. Hyvin se menee!!! Pahoittelut tilanteestasi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Toisille tuottaa enemmän kipua, toisille ei ollenkaan. Ei se kaavintakaan mikään mukava asia ole.