Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Iltapäiväkerho ja osittainen hoitovapaa
17.02.2011 |
Onko niin, että lasta ei saa iltapäiväkerhoon jos jompikumpi vanhemmista on osittaisella hoitovapaalla? Ainakin meillä tuosta hoitovapaasta huolimatta ekaluokkalaisella tulisi yksinäisiä tunteja vaikka kuinka.
Kommentit (4)
Entä täytyykö iltapäiväkerhosta maksaa koko kuukausi, jos lapsi olisi vain noin puolet kuusta siellä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Entä täytyykö iltapäiväkerhosta maksaa koko kuukausi, jos lapsi olisi vain noin puolet kuusta siellä?
Eli että lapsi on 3h/pv tai 3pv/vko ja hinta oli vähän reilu puolet normaalista.
Entä täytyykö iltapäiväkerhosta maksaa koko kuukausi, jos lapsi olisi vain noin puolet kuusta siellä?
Alue: Aihe vapaa
Meillä ainakin saa, ja silloinkin jos on kokonaan hoitovapaalla.