Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakas suuttui ilman syytä.

Vierailija
31.03.2024 |

Asiakas oli jättänyt kärryt kaupan parkkipaikalle. Seuraavalla kerralla kysyin ystävällisesti häneltä, että jäikö jotain viime kerralla? Hän ihmetteli ja sitten kun mainitsin kärryistä niin hän suuttui. Sanoin takaisin "Tiedän, että kärryn palauttamiseen vaaditaan suurta älykkyyttä ja hyvää kuntoa." Lupasi tehdä valituksen. Noh, nauretaan pomon kanssa yhdessä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikko asiakas kun ei voi ottaa asiallista palautetta vastaan. 

Vierailija
2/4 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat on per seestä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaat on per seestä!

Tuolla asenteella varmaan jonottavat teidän firmaan 😂

Vierailija
4/4 |
01.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asiakkaat on per seestä!

Tuolla asenteella varmaan jonottavat teidän firmaan 😂

Kyllä jonottavat ja se jono on henkilökunnan syytä, ainakin huutopalautteesta päätellen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä