En aiemmin oikein ymmärtänyt Iittala-kohua, mutta nyt...
Jollain tapaa toki ärsytti vähän tuo sähellys, mutta ajattelin, että ehkä se siitä vielä.
Mutta mainontaa tehdään luomalla mielikuvia. Seuraan Iittalaa instassa ja nyt kun tämä new era -mainonta on edennyt, olen huomannut mielikuvien muuttuneen aivan täysin.
Eikä pelkästään noihin mainostettaviin astioihin, vaan omia kaapeissa oleviakin kohtaan! Aivan käsittämätöntä! Mutta kun jatkuvasti instan kautta näkee noita astioita likaisessa ympäristössä, hujan hajan, epämääräisissä kuvissa jne. Niin vähitellen se mielikuva vain on päässyt muuttumaan.
Enpä olisi ikinä uskonut miten paljon mainonta todella vaikuttaa mieleeni. Onko kukaan muu huomannut samaa?
Ja ei, astioitani en heitä pois, mutta lopetin kyllä sen instan seuraamisen kun tulee näköjään vain paha mieli :D
Poistivat instasta kaikki kommentit.