Haluaisin palkata työntekijän
Auttamaan kiireisinä aikoina, kun tuntui että hukun töihin ja että voisin käyttää aikaani tuottavammin työntekijän avulla. Mutta en tiedä mistä aloittaa.
Ensin tietoja.
- olen pienyrittäjä, joka pitää kausittaista kansainvälistä taideverkkokauppaa (3-4 kertaa vuodessa auki 1-2 kk). Töitä olisi tarjolla näiden aikojen puitteissa hyvin vaihtelevasti (tarvittaessa töihin kutsuttaessa TAI n. 3-75h / kk)
- minkä mallista työntekijää pitää etsiä? 0 tuntista? Osapäivätyöntekijää? Osa-aika työntekijää? Kausityöntekijää?
- työhön kuuluisi tuotteiden valmistus, tilausten pakkaus ja kommunikointi asiakkaiden kanssa englanniksi tilauksiin liittyen. Tarvittavat taidot ovat tarkkuus, ripeä työote sekä englanninkielen taito
- palkka jonka voisin tarjota ei ole suuren suuri (10€ / tunti oli maksimissaan mielessä)
- paljonko sivukuluja tulee? Miten palkka ja sivukulut maksetaan ja kenelle, tarvitseeko tähän paperirumbaan palkata ulkopuolinen taho? Minulla on kirjanpitäjä, voisikohan hän auttaa työntekijämaksujen kanssa?
- etuja töissä? No ehkä että siisti sisätyö ja kodinomainen ympäristö. Verkkokauppa pyörii kotoani käsin
Palkkaisin ilomielin jonkun vähän auttamaan/tekemään pientä lisätienestiä, mutta koko palkkaushomma tuntuu tässä burn outissa hankalaselkoiselta. Onko teillä vinkkejä?
10€/tunti ja nollatuntisopimus, saa olla aika epätoivoinen, joka tuohon tarttuu. Ja sellainen ei ole tarkka, ripeä ja englannintaitoinen.