Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos asiakas laittaa huonoa palautetta

Vierailija
04.03.2024 |

jostain työntekijästä, otatko esimiehenä tämän käsittelyyn alaisen kanssa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän se ottaa.

Vierailija
2/6 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä. Riippuu tilanteesta. Aina syy ei ole työntekijässä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jopa kiukkuiset exät laittavat palautetta. Siksi mittaamme tyytyväisyyttä vain tunnisteellisesti.

Vierailija
4/6 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas on aina oikeassa.

Vierailija
5/6 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiakas on aina oikeassa.

No ei kyllä ole. Maailman sekopäisimmätkin tyypit ovat joidenkin asiakkaita.

Vierailija
6/6 |
04.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan käsittelyyn ja saadaan yleensä hyvät naurut yhdessä työntekijän kanssa.