Onko teidänkin terveyskeskuksessa äkäisiä ihmisiä luukulla?
Meillä on. Pitäisi mennä pyytämään lähete labraan, mutta vitkutan näköjään sitä kun huomaan etten meinaa uskaltaa mennä. Oon niin monta kertaa saanut äkäistä palvelua, ikään kuin häiritsisin jos pyydän terveysasioihin apua. En käy kuitenkaan kovin usein, jos menen olen oikeasti kipeä tsi avun tarpeessa. Ikävää että tämmöistäkin joutuu miettimään, että miten suhtaudutaan jos pyytää apua. Ymmärrän kyllä että hoitajat ja lääkärit on ylityöllistettyjä julkisella, mutta silti.
Kommentit (27)
Vakituinen on aivan ihana ja avulias . Kerran eräs sijainen aivan kauhea ja sanoi vanhalle ihmiselle että kai sä sentään osaat puhelinta käyttää.
Asutko Lahden seudulla? Järkyttävää palvelua siellä.
Meidän omalääkäri Espoossa on puhelintyttöpalvelu. Edes labratuloksista en saanut tietoa ( ei vissiin ollut angiina) eikä niitä ole Kannassakaan, vaikka sain labralähetteen puhelimitse.
Tuttua tämmöinen epökohtelias ja potilasta nöyryyttävä käytös on esim Kempeleen Pohteella, entinen terveyskeskus. Ilmeisesti työnantaja vaatii heitä käyttäytymään näin. Ei kukaan mene huvikseen apua pyytämään.
Kaupungin omat palvelut Espoossa ok, ulkoistetut ns. palvelut eivät toimi, mutta rahastus toimii.
Meillä kaupassa ne äkäset ihmiset on siellä asiakaspuolella.
Juu on ne asiakkaat joskus aika äkäisiä.
Meilläpäin ihan normaaleita, eivät ole edes tyttöystäväainesta, vaan ihan vaimomatskua. Ja onpa aika monen kohdalla se näköjään jo hoksattu.
Ei enää mutta aikoinaan oli nainen joka näytti joltain sketsihahmolta isoine laseineen ja huulipunat hampaissa, kiukkuinen oli kuin ampiainen ihmisille jotka kehtasivat häiritä. Mistäköhän luuli saavansa palkkaa..
Luukulla asiointiin ei saa kannustaa. Just oli jossain lehdessä juttu miten konsulttifirma pakotti terkkarin työntekijöitä hoitamaan 70 prosenttia asioista etänä ja tuli haukkumista ja kritiikkiä, niin että työntekijät itkivätkin, jos hoiti liikaa lähinä. Lisäksi ei saanut heti mennä palvelemaan luukulla jonottavia, vaan konsultit ohjeistivat hoitamaan ensin kaikki sähköiset yhteydenotot ja vasta sitten luukulla odottavat, vaikka he sitten joutuivat odottamaan siinä monta tuntiakin. Tämä oli sitä varten, että ihmiset oppisivat ottamaan yhteyttä sähköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Luukulla asiointiin ei saa kannustaa. Just oli jossain lehdessä juttu miten konsulttifirma pakotti terkkarin työntekijöitä hoitamaan 70 prosenttia asioista etänä ja tuli haukkumista ja kritiikkiä, niin että työntekijät itkivätkin, jos hoiti liikaa lähinä. Lisäksi ei saanut heti mennä palvelemaan luukulla jonottavia, vaan konsultit ohjeistivat hoitamaan ensin kaikki sähköiset yhteydenotot ja vasta sitten luukulla odottavat, vaikka he sitten joutuivat odottamaan siinä monta tuntiakin. Tämä oli sitä varten, että ihmiset oppisivat ottamaan yhteyttä sähköisesti.
Vanhalla äidilläni ei ole tietsikkaa eikä edes kännykkää. Vammautuneella veljelläni ei ole tietsikkaa, luuri on muttei älysellanen. Mitenkähän heidän pitäisi asiansa hoitaa vaiko vaan kuolla pois?
Meidän terveyskeskuksessa ei ole luukkua. Kaikki asiat hoidetaan sähköisesti Maisan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luukulla asiointiin ei saa kannustaa. Just oli jossain lehdessä juttu miten konsulttifirma pakotti terkkarin työntekijöitä hoitamaan 70 prosenttia asioista etänä ja tuli haukkumista ja kritiikkiä, niin että työntekijät itkivätkin, jos hoiti liikaa lähinä. Lisäksi ei saanut heti mennä palvelemaan luukulla jonottavia, vaan konsultit ohjeistivat hoitamaan ensin kaikki sähköiset yhteydenotot ja vasta sitten luukulla odottavat, vaikka he sitten joutuivat odottamaan siinä monta tuntiakin. Tämä oli sitä varten, että ihmiset oppisivat ottamaan yhteyttä sähköisesti.
Vanhalla äidilläni ei ole tietsikkaa eikä edes kännykkää. Vammautuneella veljelläni ei ole tietsikkaa, luuri on muttei älysellanen. Mitenkähän heidän pitäisi asiansa hoitaa vaiko vaan kuolla pois?
Soittavat puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luukulla asiointiin ei saa kannustaa. Just oli jossain lehdessä juttu miten konsulttifirma pakotti terkkarin työntekijöitä hoitamaan 70 prosenttia asioista etänä ja tuli haukkumista ja kritiikkiä, niin että työntekijät itkivätkin, jos hoiti liikaa lähinä. Lisäksi ei saanut heti mennä palvelemaan luukulla jonottavia, vaan konsultit ohjeistivat hoitamaan ensin kaikki sähköiset yhteydenotot ja vasta sitten luukulla odottavat, vaikka he sitten joutuivat odottamaan siinä monta tuntiakin. Tämä oli sitä varten, että ihmiset oppisivat ottamaan yhteyttä sähköisesti.
Vanhalla äidilläni ei ole tietsikkaa eikä edes kännykkää. Vammautuneella veljelläni ei ole tietsikkaa, luuri on muttei älysellanen. Mitenkähän heidän pitäisi asiansa hoitaa vaiko vaan kuolla pois?
Heidän pitäisi päivittää itsensä vuoteen 2024 tai sitten vaan kuolla turhakkeina pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luukulla asiointiin ei saa kannustaa. Just oli jossain lehdessä juttu miten konsulttifirma pakotti terkkarin työntekijöitä hoitamaan 70 prosenttia asioista etänä ja tuli haukkumista ja kritiikkiä, niin että työntekijät itkivätkin, jos hoiti liikaa lähinä. Lisäksi ei saanut heti mennä palvelemaan luukulla jonottavia, vaan konsultit ohjeistivat hoitamaan ensin kaikki sähköiset yhteydenotot ja vasta sitten luukulla odottavat, vaikka he sitten joutuivat odottamaan siinä monta tuntiakin. Tämä oli sitä varten, että ihmiset oppisivat ottamaan yhteyttä sähköisesti.
Vanhalla äidilläni ei ole tietsikkaa eikä edes kännykkää. Vammautuneella veljelläni ei ole tietsikkaa, luuri on muttei älysellanen. Mitenkähän heidän pitäisi asiansa hoitaa vaiko vaan kuolla pois?
Vanhukset rupeaa olevaa sitä ikäluokkaa, että he ovat työelämässä tutustunut näiden laitteiden käyttöön, jne. Jos he silkasta periaatteessa haraa vastaan se ei ole yhteiskunnan instanssien ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Luukulla asiointiin ei saa kannustaa. Just oli jossain lehdessä juttu miten konsulttifirma pakotti terkkarin työntekijöitä hoitamaan 70 prosenttia asioista etänä ja tuli haukkumista ja kritiikkiä, niin että työntekijät itkivätkin, jos hoiti liikaa lähinä. Lisäksi ei saanut heti mennä palvelemaan luukulla jonottavia, vaan konsultit ohjeistivat hoitamaan ensin kaikki sähköiset yhteydenotot ja vasta sitten luukulla odottavat, vaikka he sitten joutuivat odottamaan siinä monta tuntiakin. Tämä oli sitä varten, että ihmiset oppisivat ottamaan yhteyttä sähköisesti.
Täällä ei ole koko luukkua ja asiat hoidetaan takaisinsoitolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luukulla asiointiin ei saa kannustaa. Just oli jossain lehdessä juttu miten konsulttifirma pakotti terkkarin työntekijöitä hoitamaan 70 prosenttia asioista etänä ja tuli haukkumista ja kritiikkiä, niin että työntekijät itkivätkin, jos hoiti liikaa lähinä. Lisäksi ei saanut heti mennä palvelemaan luukulla jonottavia, vaan konsultit ohjeistivat hoitamaan ensin kaikki sähköiset yhteydenotot ja vasta sitten luukulla odottavat, vaikka he sitten joutuivat odottamaan siinä monta tuntiakin. Tämä oli sitä varten, että ihmiset oppisivat ottamaan yhteyttä sähköisesti.
Vanhalla äidilläni ei ole tietsikkaa eikä edes kännykkää. Vammautuneella veljelläni ei ole tietsikkaa, luuri on muttei älysellanen. Mitenkähän heidän pitäisi asiansa hoitaa vaiko vaan kuolla pois?
Isäni äiti 87v osaa ihan näppärästi käyttää älypuhelinta. Olisiko sunkin äidin jo korkea aika oppia isäsi lompakolla loisimisen jälkeen hoitamaan asioitaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luukulla asiointiin ei saa kannustaa. Just oli jossain lehdessä juttu miten konsulttifirma pakotti terkkarin työntekijöitä hoitamaan 70 prosenttia asioista etänä ja tuli haukkumista ja kritiikkiä, niin että työntekijät itkivätkin, jos hoiti liikaa lähinä. Lisäksi ei saanut heti mennä palvelemaan luukulla jonottavia, vaan konsultit ohjeistivat hoitamaan ensin kaikki sähköiset yhteydenotot ja vasta sitten luukulla odottavat, vaikka he sitten joutuivat odottamaan siinä monta tuntiakin. Tämä oli sitä varten, että ihmiset oppisivat ottamaan yhteyttä sähköisesti.
Vanhalla äidilläni ei ole tietsikkaa eikä edes kännykkää. Vammautuneella veljelläni ei ole tietsikkaa, luuri on muttei älysellanen. Mitenkähän heidän pitäisi asiansa hoitaa vaiko vaan kuolla pois?
Heidän pitäisi päivittää itsensä vuotee
Oletpa ilkeä ihminen! Toivottavasti olet itse pian se turhake! Jos ei vaan osaa eikä pysty niin minkä sille tekee?
Jos kielitaito ei ole kunnossa voi jonot olla tiskillä pitkät