Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asioita, joita työpaikallasi tapahtuu, mutta jotka salataan asiakkailta?

Vierailija
08.02.2024 |

Onko työpaikallasi käytäntöjä tai tapahtumia, joita ei asiakkaille voitaisi näyttää tai kertoa? Onko ulospäin esitetty eri kuin mitä sisällä tapahtuu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaatko vaikka oman esimerkin kautta tarkemmin mitä tarkoitat?

Tietenkin on paljon asioita joita ei voi tai saa ulkopuolisille kertoa. Salaaminen kuitenkin on eri asia eli tarkoitatko tyyliin ravintolassa ei välitetä kylmäsäilytys ohjeista (tehdään asioita tietoisesti väärin ja jopa riskialttiisti asiakkaan kannalta)?

Vierailija
2/9 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet isot yritykset kohtelevat huonosti työntekijöitään. Esimerkiksi asiakaspalvelussa (puhelinkeskus) hiostetaan ja kytätään koko ajan. Ulospäin on annettava aurinkoinen kuva asiakkaille, vaikka  työntekijöitä suunnilleen itketetään ja tulostavoitteita lisätään koko ajan. Vain raha ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskallakäynti.

Vierailija
4/9 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avaatko vaikka oman esimerkin kautta tarkemmin mitä tarkoitat?

Tietenkin on paljon asioita joita ei voi tai saa ulkopuolisille kertoa. Salaaminen kuitenkin on eri asia eli tarkoitatko tyyliin ravintolassa ei välitetä kylmäsäilytys ohjeista (tehdään asioita tietoisesti väärin ja jopa riskialttiisti asiakkaan kannalta)?

Tarkoitin tätä, mitä kerroit. Itse olen töissä juurikin ravintolassa ja en ole omistajien nähnyt pesevän käsiä eikä henkilökunnan vessassa ole käsipaperiakaan. Saippuan sinne ostin itse. 

Vierailija
5/9 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkodissa ei ole aina ihan niin turvallista kuin voisi luulla, mutta pienistä vaaratilanteista ei vanhemmille kerrota. Jotkut myös huutavat lapsille ja käyttävät rumaa kieltä. 

Vierailija
6/9 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat (yritykset) on jaettu kolmeen kategoriaan. Ne joita palvellaan hyvin (mahdollisuus lisämyyntiin), kohtalaisen palvelutason asiakkaat (tasainen myynti, eivät valita turhasta) ja ne joille laitetaan harkkarit tekemään töitä (työllistävät paljon suhteessa sisään tulevaan rahaan).

Asiakkaat eivät luokittelusta tiedä, eivätkä kaikki työntekijätkään. Jotenkin vaan ne helpot ja rahakkaat Asiakkaat saavat parempaa palvelua kuin jatkuvat valittajat, jotka olisi jopa parempi menettää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän duunissa oli olevinaan jotkut ISO-standardit ja turvatarkastajiakin kävi silloin tällöin mutta jostain syystä esim. turvakenkiä ei koskaan kukaan tullut vaatimaan vaikka sellaiset periaatteessa olisi pitänyt olla ja muitakin muutoksia. En tiedä millä saunailloilla pomo näistä tarkastuksista aina selvisi puhtain paperein.

Vierailija
8/9 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissahan riittää, että on ohjeistus, esihenkilöt välittävät tiedon eteenpäin ja rasti ruutuun, että tehty on. Oma moka jos ei sitten turvakenkiä käytä. Tavoite on vaan että vältytään korvauksilta kun työntekijälle sattuu onnettomuus (oli varoitettu) ja että asiakkaat on mielissään, kun käyttävät alihankkijoita, jotka "välittävät" työntekijöistään. Sama juttu meilläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
08.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun luulet että WC on siivottu niin todellisuudessa joskus vaan pyyhitään hana. Aika ei aina riitä

T.Siivooja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi