Super Mario Bros -pelin koko oli 31 kilotavua.
Voiko jonnet käsittää? Ei gigoja, ei megoja, vaan kilotavuja. Koko peli.
Kommentit (7)
eipä nuo 2D pelit liikoja oo vieny..
commandore c64 pelit on tavuja korkeintaan
Vierailija kirjoitti:
Nykyään menee 100 gigaa, ennen osattiin tehdä.
Vanhojen tietokoneiden aikakaudella hienoa oli juuri se, että ohjelmoijien piti ihan oikeasti osata ja ymmärtää, mitä tekevät, koska muistimäärä ja laskentateho oli niin olematonta, että kaikein piti olla viimeisen päälle optimoitua, jotta ylipäätään oli mahdollista saada tehtyä mitään toimivaa.
Ei noissa pleikkareissakaan meinaa riittää vääntö uusien pelien vaatimuksille,
silmäntarkkuutta kohti mennään kokoajan.. 1000w virtaa vievät näytönohjaimet
8K kuva 240 herzin stereo kuvalla...
sormi näppäryys ainaki paranee nintendoa pelatessa ja se sopii kyllä
naisellekki
Vierailija kirjoitti:
Ei noissa pleikkareissakaan meinaa riittää vääntö uusien pelien vaatimuksille,
silmäntarkkuutta kohti mennään kokoajan.. 1000w virtaa vievät näytönohjaimet
8K kuva 240 herzin stereo kuvalla...
Ja edelleen vanha kuvaputkitekniikka voittaa uudet näytöt jossain asioissa.
Nykyään menee 100 gigaa, ennen osattiin tehdä.