Onko nykyinen normaali tosiaan se, että työasioissa kun lähetät sähköposteja saman tai eri firman ihmisille, usein ei vastata mitään?
Ja saa käytännössä maanitella kuin pikkulasta, että etsänytviitsis vastata, kun tämä asia pitäisi saada hoidettua ja eteenpäin?
Eikä tule poissaoloviestiä, eikä lyhyttä vastausta, että ehdin katsoa tämän vasta ensi viiikolla tms. Hyvin tyypillistä on, että ei vaan vastata mitään.
Ja kyllä, omat viestinä ovat täysin asiallisia, joten siitä ei ole kyse, että ne voisi tulkita väärin.
Kommentit (3)
Vaikka olisit asiakkaan roolissa, niin tätä tapahtuu silloinkin. Esim. tilatut tuotteet eivät ole tulleet luvatussa toimitusajassa. Turhaan saa kysellä uutta arvioita toimitusajasta... Tulevat sitten kun tulevat ilmeisesti (ja ei, firma ei ole huijari tai konkassa).
Meillä vähennettiin koko ajan henkilökuntaa ja lopuksi ei vaan ehtinyt tehdä kaikkia töitä. Kun valitettiin pomolle niin vastaus oli että teette sen minkä ehditte. Hävetti.
Jos firman sisäseen meiliin ei mulle vastaa vimmestään NBD, niin laitan sitten perään kyselyn ja sen tyypin esimiehen cc:ksi. Toimii aina.