Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea oikeastaan joulukorteissa on?

Vierailija
02.12.2010 |

Minäkin (mekin) ollaan lähetetty kohta 20 v joulukortteja ihmisille joiden kanssa ei ole mitään muuta tekemistä koko vuonna kuin nuo kortit. Siis ihan turhaa minusta, mutta kortit on vaan "pakko" laittaa. Siis miksi? Rahaa menee ja tuleeko se kortin saaja nyt kauhean onnelliseksi siitä meidän kortista? Huomaako jos ei sitä saa?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän