Vielä kerran Mustin & Mirrin ruokakohusta: tuliko sähköpostia?
Asia ei omaa taloutta kosketa, sillä meillä koira ei syö nappuloita/teollisia koiranruokia lainkaan. Kauhulla olen asiaa seurannut otsikoista ja tuntenut sympatiaa lemmikkinsä menettäneiden sekä sairastuneiden eläinten puolesta. Mustin ja Mirrin toimintaa olen pitänyt erittäin ala-arvoisena ja viestintää heikosti hoidettuna. Aito vastuunkanto puuttuu.
Tässä kävin sähköpostini mainoksia läpi ja ihmettelin, että vaikka minulle tulee jatkuvasti M & M:ltä sähköpostia (olen kanta-asiakas), en ole ainuttakaan viestiä saanut tätä ruoka-asiaa koskien. Että kenelle ovat sitten tiedottaneet jos eivät kantisrekisterissä oleville???
Bisnes on bisnestä sanotaan. Itsellä kyllä meni viimeinenkin usko koiranruokabisnekseen ja valitettavasti myös Mustiin ja Mirriin.