Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten rohkaista ujoa vaimoa seksissä?

Vierailija
17.11.2023 |

Olemme olleet vaimon kanssa yhdessä jo yli kymmen vuotta, mutta hän on edelleen hirveän ujo ja passiivinen seksin suhteen vaikka nauttii siitä paljon joka kerta. Hän on hieman rohkaistunut aloitteellisuudessa ja saa hetkittäisiä inspiraatioita noin kerran kaksi vuodessa, mutta muuten on hyvin passiivinen ja odottaa minulta aloitetta ja nauttii myös yllätyksellisyydestä. Meillä on leluja ja asuja, joita olen ostanut sekä hänelle ja yhteiseen käyttöön ja olen ehdottanut, että hän voisi yllättää joskus minut myös uudella asulla tai lelulla tai vaikka hotelliyöllä. Ei ole koskaan tyrmännyt ajatusta, mutta ei kuitenkaan koskaan näitä toteuta. Olemme käyneet yhdessä seksiliikkeissäkin minun aloitteestani ja on ollut innolla näissä mukana tutkimassa valikoimaa ja olemme jotain pientä yhdessä ostaneetkin.

Eli haasteena on se suurin osa aloitteista, hankinnoista ja yllätyksellisistä ideoista tulee minun kauttani vaikka olen koittanut häntä rohkaista tuomaan omia ajatuksiaan, toiveitaan ja haaveitaan esille sekä kannustanut (en pakottanut) häntä aloitteellisuuteen, niin silti hän on jotenkin ujo ja passiivinen edelleen. Meillä on hyvä keskusteluyhteys muuten asiasta kuin asiasta, mutta seksiin liittyen minä olen se joka avaa suuni.

Tämä alkaa olla jo aika väsyttävää ja turhauttavaa, mutta haluaisin kuulla onko joillakin vastaavia kokemuksia ja erityisesti jos ovat onnistuneet tämän passiivisuuden ja ujouden voittamaan. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman sidontaleikkejä ja silmät sidottuna ja pyydät jonkun hyvän tutun nuolemaan ja rakastelemaan häntä. Sitten rakastelet häntä itse ja annat sen kaverin olla vieressä. Sitten avaat silmäsidoksen ja kysyt mikä tuntui parhaalta. Tämän jälkeen hän huomaa sen tutun ja hätääntyy kun on juuri kertonut että silloin ekaksi kun nuolit niin se tuntui tosi hyvältä. Lopuksi kun kerrot koko totuuden hän ymmärtää että hänen seksuaalisuutensa voi avartua mikäli hän vain haluaa.

Vierailija
2/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.No jopa on taas sairaat haaveet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että mikään ei auta. Omaa kokemusta on. Asioihin suhtaudutaan myötämielisesti, mutta oma-aloitteisuutta ei ole. Painostaa ei kannata (eikä tulekaan), koska siitä tulee riita.

Nämä "olen avoin" ja "meillä tehdään vaikka mitä" ovat fraaseja, jotka tulee ottaa vakavasti. Siksi olisi hyvä suhteen melko alkuvaiheessa jutella asioista oikeasti. Ei satu niin pahasti kuin vuosien yhdessäolon jälkeen, kun nainen on huijannut (tahtomaattaan tai tahallaan).

Vierailija
4/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että mikään ei auta. Omaa kokemusta on. Asioihin suhtaudutaan myötämielisesti, mutta oma-aloitteisuutta ei ole. Painostaa ei kannata (eikä tulekaan), koska siitä tulee riita.

Nämä "olen avoin" ja "meillä tehdään vaikka mitä" ovat fraaseja, jotka tulee ottaa vakavasti. Siksi olisi hyvä suhteen melko alkuvaiheessa jutella asioista oikeasti. Ei satu niin pahasti kuin vuosien yhdessäolon jälkeen, kun nainen on huijannut (tahtomaattaan tai tahallaan).

Tuo ylläoleva on totta. Jos tai kun nainen kertoo jotakin seksiin liittyvää itsestään, hän kertoo kuinka hän haluaisi asian olevan, ei niinkään siitä millainen hän oikeasti sitten on.

Joten "olen avoin" = Haluaisin olla seksin suhteen avoin. Todellisuudessa ko. nainen voi olla seksin suhteen tolkuttoman estynyt, saunan jälkeen pimeässä kerran kuukaudessa- tyyppi. Voi olla oikeasti avoinkin, mistäpä niistä tietää.

"Meillä tehdään vaikka mitä"= Haluaisin että minut nähtäisiin seksin suhteen kokeilunhaluisena, halukkaana seksin ylipapittarena. Todellisuus voi olla että seksiä max. kahdesti vuodessa saatesanoilla "ja nopeasti sitten".

On ymmärrettävä se että se minkä vaikutelman nainen (ihan niin kuin mieskin) antaa seurusteluvaiheessa, on vain mainos. Silloin näytetään vain ne parhaat puolet itsestä. Todellisuus, eli ne vähemmän kivat ominaisuudet, tulee esille vasta yhteisessä taloudessa asuessa.

Nainen on kuin elefantti tai virtahepo. Tosi mielenkiintoinen katsella matkan päästä, mutta kukapa sellaisen omaan kotiinsa haluaisi? Moni on silti halunnut, ja yllättynyt seurauksista.

Vierailija
5/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä naiset nyt eivät vaan ole yhtä kiinnostuneita seksistä kuin miehet. Oma kokemukseni on että passiivisuus lisää omaa nautintoa ja aktiivisuus vähentää sitä. Sori miehet. 

Vierailija
6/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman sidontaleikkejä ja silmät sidottuna ja pyydät jonkun hyvän tutun nuolemaan ja rakastelemaan häntä. Sitten rakastelet häntä itse ja annat sen kaverin olla vieressä. Sitten avaat silmäsidoksen ja kysyt mikä tuntui parhaalta. Tämän jälkeen hän huomaa sen tutun ja hätääntyy kun on juuri kertonut että silloin ekaksi kun nuolit niin se tuntui tosi hyvältä. Lopuksi kun kerrot koko totuuden hän ymmärtää että hänen seksuaalisuutensa voi avartua mikäli hän vain haluaa.

Tajuatko että ilman suostumusta tämä on raiskaus. Ja meinaatko että hän ei tunnistaisi eroa välillänne. 

Ihan sairaita (miehiä) tällä palstalla. 

Vierailija
7/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladatkaa vuorotellen seksi elokuvia ja matkikaa niiden seksikohtaukset. Ehkä rohkaistuu valitsemaan sellaisen elokuvan, missä on hänelle mieluisia asentoja ja tapahtumia.

Vierailija
8/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane aina pelkästään pyllyyn. Ilmoita että tätä seksielämämme tulee tästä lähtien olemaan jos et ala itse ehdottelemaan jotain muuta

Vierailija
9/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroamalla. Et sinä voi toista ihmistä muuttaa.

Vierailija
10/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pane aina pelkästään pyllyyn. Ilmoita että tätä seksielämämme tulee tästä lähtien olemaan jos et ala itse ehdottelemaan jotain muuta

No tulihan se sieltä, hyvin miehet tietävät  etteivät naiset pidä pyllyyn panemisesta, -mutta vänkäävät silti. Naminami!

Vierailija
11/14 |
17.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä naiset nyt eivät vaan ole yhtä kiinnostuneita seksistä kuin miehet. Oma kokemukseni on että passiivisuus lisää omaa nautintoa ja aktiivisuus vähentää sitä. Sori miehet. 

Ok kiitos , siis nainen saa siitä nautintoa, kun saa olla passiivinen. No mikäs siinä minä annan sitten naisen olla passiivinen, jos hän siitä nauttii. On se varmaan ihana tunne, kun mies on niin kiinnostunut ja innokas ja saa olla siinä kohteena. Kerro lisää .

Vierailija
12/14 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli saman tyyppinen ongelma eikä oikein mikään toiminut.

kerran puoli vahingossa vaimo otti etelässä yläosattomissa aurinkoa ja eräät miehet sitä katselivat ja tuo katselu tuntui molemmista miellyttävälle.

sain rouvan innostumaan kokeilemaan nakurantaa ihan alasti ja itse myös.vaimo on hyvä runkoinen ja sai paljon miesten katseita ja edelleen se tuntui miellyttävälle molemmista. Rohkeus kasvoi vauhdilla ja nykyisin pidän usein vaimon jalkoja auki jotta muut miehet saa hyviä katseita.

tästä saatiin kova kipinä ns. exhibitionismiin ja vaimon itsetunto on noussut kohisten ja ujos on tiessään. Seksi elämä on parempaa ja rohkeampaa myös keskustelut seksistä parempia.

en voi kuin suositella olemaan rohkeampi.

Vierailija
13/14 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tulihan se sieltä, hyvin miehet tietävät  etteivät naiset pidä pyllyyn panemisesta, -mutta vänkäävät silti. Naminami!

Niin eikös se ollut koko tuon viestin pointti?

Vierailija
14/14 |
18.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että hän tykkäisi olla alistettuna - siis seksissä, mutta ei kehtaa sanoa. Voi johtua kotikasvatuksesta.

Kysy häneltä että tykkäisikö hän joskus olla "seksiorjasi". Tietenkin kerrot hänelle, että on turvasanat jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän