Maksoin liikaa kampaajakäynnistä
Kävin ensimmäistä kertaa hiustenleikkuussa, johon kuului päähieronta osana palvelua. Parturini ei pystynyt tekemään päähierontaa, sillä hänellä oli kova kiire. Pesi ja leikkasi vain tukkani, pari minuuttia ehkä hieroi ja joutui lopettamaan.
Maksoin palvelusta silti koko summan. Tästä tuli paha mieli enkä tajunnut sanoa asiasta kun olin maksamassa.
Kannattaako samaan parturiin enää palata vai pitäisikö palata tavallisen hiustenleikkuun pariin joka puolet halvempi.
Kommentit (13)
Jos päähieronta kestää vain pari minuuttia, niin en minä ainakaan tuollaisesta enää maksaisi.
Tulee kallis minuuttihinta hieronnalle.
Kannattaa etsiä toinen kampaamo.
Jos palvelua ei pysty toteuttamaan, niin silloin siitä ei pidä asiakkaalta veloittaa.
Epärehellistä tuollainen rahastus olemattomasta palvelusta.
Kiitos vastauksista. Sama fiilis jäi!
Luulen etten anna toista mahdollisuutta tälle kampaamolle. :)
Eikö ap osannut tehdä päätöstä itse? Joskus ihmettelen.
Vierailija wrote:
Eikö ap osannut tehdä päätöstä itse? Joskus ihmettelen.
Ihmettele vain. Joskus on hyvä antaa toinen mahdollisuus, joskus ei
Vierailija wrote:
Olisit kiireessä sinäkin maksanut vain osan, kun sait osittaisen palvelun.
tämä oli hyvä!
Se "päähieronta" on 100% gusetusta eikä ikinä kannata ottaa. Tukankin pesen juuri ennen menemistä ja saavun paikalle hiukset kosteina koska en halua maksaa siitäkään.
Vierailija wrote:
Se "päähieronta" on 100% gusetusta eikä ikinä kannata ottaa. Tukankin pesen juuri ennen menemistä ja saavun paikalle hiukset kosteina koska en halua maksaa siitäkään.
Oikeasti? Ai. Toki föönauskin laskutetaan jossain erikseen, mikä hassua koska luulisi sen kuuluvan samaan pakettiin. Odotin kunnon päähierontaa mutta sain kyllä pettyä pahasti.
ap pään hieronta ei näköjään vaikuttanut auttaisko psykiatri nupin sisäiseen vikaan.
Vierailija wrote:
ap pään hieronta ei näköjään vaikuttanut auttaisko psykiatri nupin sisäiseen vikaan.
hae apua :D
Ota ihmeessä yhteyttä kampaamoon ja kerro asia. Jos on hyvää asiakaspalvelua, uskovat kyllä sinua ja sinua palvellut kampaaja vähintään voi vakuuttaa asian. Jos heillä oli todella kiireinen päivä, ihan vahinko on voinut sattua tuossa maksuasiassa.
Jos haluat tapella enemmän, niin sitten on mahdollisuus ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan. Mutta kannattaa ensin kysyä ihan nätisti, voi olla että asia hoituu sillä.
Minut saa tulemaan uudelleen hyvällä päähieronnalla, se tuntuu aivan taivaalliselle. Tärkeä osa kampaamokäyntiä!
Olisit kiireessä sinäkin maksanut vain osan, kun sait osittaisen palvelun.