Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Liikkeet mainostavat tuotteita huippuhintaan. Mutta eikö huippu ole korkea.
04.10.2023 |
Power , Netrauta , KitchenTime ja Stadiumoutlet malliesimerkkejä huippuhintaisista mainoksista. Toki ovat oikeassa, tuotteet ovat huippuhintaisia. Mutta ovat saaneet huipun kuulostamaan matalalta.
Sähkön hintavertailussa sen sijaan on oikea tuntikohtainen huippuhinta joka on siis korkea.
Mitä sanovat vuorikiipeilijät jotka haluavat valloittaa korkeita huippuja. Tai urheilija joka tähtää huipulle.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa