Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö myyjän kertoa nimensä jos asiakas sitä vaatii? Kyse

Vierailija
30.09.2010 |

tilanteesta jossa asiakas haluaa tehdä valituksen myyjän käytöksestä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni asiakkaan ei tarvitsisi tietää myyjän nimeä...

Vierailija
2/5 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukunimeä ei tarvitse kertoa. Ja tuokin varmaan kauppakohtaista, meillä on ketjun säännöissä se, että nimikyltti pitää olla näkyvillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ole hirveän oleellistakaan.Joku nimi on yleensä rinnuksessa ja sen kun yhdistää kellonaikaan ja kassan numeroon ni tietävät kyllä varmasti ketä on kyseessä.Sitten monissa paikoissa tulostuu kuittiin myyjänumero jolla kauppa pystyy selvittämään ken oli kyseessä.

Vierailija
4/5 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin tosi tyytyväinen, en pitänyt siitä, että ventovieraat kutsuivat minua etunimellä (aiemmassa paikassa siis oli laput). Jos nyt joku olisi varta vasten ruvennut kyselemään, niin olisin varmaan vastannut, siis pelkän etunimen. Asiakaspalautteet (onneksi pelkästään positiiviset) tulivat kyllä perille ihan kuvailullakin.

Vierailija
5/5 |
30.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä kuvailu riittää myyjästä eli esim vaaleat lyhyet hiukset ja isot korvakorut tai vaikka kalju ja arpi poskessa. Lisäksi kellonaika ja osasto.

Näillä tiedoilla pystytään jo ihan hyvin tunnistamaan myyjä, josta teet valituksen.



Myyjän nimen näkyminen on turvallisuusriski: sen verran kaiken maailman uhkailuja saattaa saada työpäivien aikana päälleen, ettei nimen mainostaminen ole perusteltua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi