Verkkokaupat, joita et suosittele
Listaan verkkokauppoja, joissa asiakaspalvelu surkeaa:
1)NollaX Nolla: tilausvahvistuksia ei saa, asiakaspalvelu vastaa viikkojen viiveellä sähköposteihin, puhelinnumeroa ei yrityksrlle ole lainkaan, eikä postin palautussopimusta, eli jos palautat jotain, maksat sen pääosin itse. En todellakaan suosittele vaikka ko kauppaa nyt hypetetään mm. Lifestyle-ig-profiileissa.
Kommentit (21)
Hobby Hall.
Nykyään virolaisten putiikki. "Kun mikään ei toimi!" Maksetun ja palautetun tuotteen rahoja saatte odottaa ikuisuuden. Jos saatte omanne takaisin edes silloin?
Gigantti. Se nyt vaan on tyhmää ostaa sieltä yhtään mitään.
Myyvät tavaraa, jota ei ole varastossa, vaikka näyttää siltä, että tuotetta on. Joudut odottamaan kuukausia.
Minulle myytiin pyykkikone, jota ei ollut heillä vaikka kaupat oli tehty. Olin tilannut kotiin toimituksen. Otin töistä palkattoman vapaan, että voin olla kotona kun tuote tuodaan. Tämä oli siis verkkokaupassa ostettu ja vahvistettu sekä tuote että toimitus.
Odotin koko päivän turhaan. Soitin asiakaspalveluun ja heillä sanottiin, että koko tuotetta ei ole varastossa, tulee ehkä ensi kuussa.
Tästä lähtien en ole ostanut sieltä mitään.
Verkkokauppa on aina toiminut kuin junan vessa, ostan jatkossakin sieltä.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Hobby Hall.
Nykyään virolaisten putiikki. "Kun mikään ei toimi!" Maksetun ja palautetun tuotteen rahoja saatte odottaa ikuisuuden. Jos saatte omanne takaisin edes silloin?
Sain nopeaa ja kohteliasta palvelua Hobby Hall:sta kun ilmoitin että haluan irtisanoa kanta-asiakkuuteni. Neuvot tuli nopeasti ja selkeästi miten sen voin itse tehdä. Tuotteita ja postikuluja koskeviin kysymyksiin tuli ihan mitä sattuu vastauksia monen päivän päästä, jos tuli ollenkaan.
Aika monella suomalaisella yrityksellä on tapana että kanta-asiakas saa parasta ja kohteliainta palvelua siinä vaiheessa kun haluaa erota/irtisanoa asiakkuutensa. Sama mm ammattiliittojen kohdalla. Huudetaan ja tiuskitaan eikä vastata kysymyksiin. Kun ilmoitat että nyt riittää, siirryn toiseen liittoon tai kassaan, saat nopeasti yksityiskohtaiset ohjeet miten erotaan ja sanamuodot on kohteliaita.
Tällaisia "ammattilaisia" on palkattuna asiakaspalveluissa Suomessa.
Monista verkkokaupoista et saa koskaan mitään vastausta. Ilmeisesti kaikilla menee niin hyvin ettei tarvitse kaikkia palvella.
Mikä tahansa kiinalainen kauppa. Halvalla ei hyvää saa ja ostat sian säkissä. Ympäristö saastuu kun tavarat rahdataan toiselta puolelta maapalloa ja vähintään puolet niistä tavaroista päätyy samantien roskikseen. Työntekijöiden olot ja ympäristövaikutukset ja tuoteturvallisuus täynnä epäkohtia ja kamaluuksia.
Katson AINA ensimmäisenä verkkokaupan Toimitusehdot ja pitävätkö ne käytännössä paikkansa, vai säätääkö kauppias omiaan. Onko tiedotus riittävää verkkosivuilla. Tarvitsen vaihtoehdoksi Matkahuolto, Schenker, Postnord jne. Usein on Posti kaikilla, mutta jakaja rimputtaa kelloa ja onko just silloin kotona. Meneekö paketti kauas tai arvaamattomaan paikkaan. Osaako myyjä laittaa oikeat osoitteet ja kunnon maksut. Nykyään saa yhteen paikkaan Postin noutopisteeseen, johon pääsee bussilla, mutta helpomminkin asiat voisi hoitaa.
Bubbleroom on toiminut rikollisesti ja käyttänyt henkilötietoja väärin.
Kaffebulla kirjoitti:
Gigantti. Se nyt vaan on tyhmää ostaa sieltä yhtään mitään.
Myyvät tavaraa, jota ei ole varastossa, vaikka näyttää siltä, että tuotetta on. Joudut odottamaan kuukausia.
Minulle myytiin pyykkikone, jota ei ollut heillä vaikka kaupat oli tehty. Olin tilannut kotiin toimituksen. Otin töistä palkattoman vapaan, että voin olla kotona kun tuote tuodaan. Tämä oli siis verkkokaupassa ostettu ja vahvistettu sekä tuote että toimitus.
Odotin koko päivän turhaan. Soitin asiakaspalveluun ja heillä sanottiin, että koko tuotetta ei ole varastossa, tulee ehkä ensi kuussa.
Tästä lähtien en ole ostanut sieltä mitään.
Verkkokauppa on aina toiminut kuin junan vessa, ostan jatkossakin sieltä.
Kyllä Gigantti toimittaa mutta tilattava sellainen mikä on varastossa. Noita saapuu varastoon ei voi luottaa.
Seurannut mankeli joka saapuu varastoon on muuttunut päivittäin noin kuukauden verran,
Ekaksi oli saapuu varastoon 30.7 ja nyt 28.8.
Päivittäin muuttuu tuo päivämäärä.
Meille tuli juuri kuivuri asennuksella ja tuotetta oli varastossa. Pakko tilata pesutorni ja astianpesukone sieltä kun saa asennuksen tilattua samalla.
Ostakaa vaan varastossa oleva tuote.
Minimani, tein tänään tilauksen useampi tunti sitten, luottokortilta meni rahat, tilausvahvistusta ei ole tullut
Kaffebulla kirjoitti:
Gigantti. Se nyt vaan on tyhmää ostaa sieltä yhtään mitään.
Myyvät tavaraa, jota ei ole varastossa, vaikka näyttää siltä, että tuotetta on. Joudut odottamaan kuukausia.
Minulle myytiin pyykkikone, jota ei ollut heillä vaikka kaupat oli tehty. Olin tilannut kotiin toimituksen. Otin töistä palkattoman vapaan, että voin olla kotona kun tuote tuodaan. Tämä oli siis verkkokaupassa ostettu ja vahvistettu sekä tuote että toimitus.
Odotin koko päivän turhaan. Soitin asiakaspalveluun ja heillä sanottiin, että koko tuotetta ei ole varastossa, tulee ehkä ensi kuussa.
Tästä lähtien en ole ostanut sieltä mitään.
Verkkokauppa on aina toiminut kuin junan vessa, ostan jatkossakin sieltä.
Sama juttu Gigantin kanssa, netissä lukee että paikan päällä on tuote minkä haluan ostaa,
mutta eipä löydykään sitten varastosta ja heidän oma järjestelmänsä vielä näyttää että 2 tuotetta pitäisi olla jäljellä.
Eipä ollut ensimmäinen kerta.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa vaan varastossa oleva tuote.
Noin minäkin ajattelin, mutta eipä ollutkaan varastossa kyseistä tuotetta Jyskissä vaikki piti olla.
Tuntuu että aika monessa paikassa nykyään nuo varastosaldot ovat mitä sattuu,
ei taida työntekijöitä juuri kiinnostaa saldojen päivittäminen
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen kirjakauppa.
Suolainen kirjakauppa hinnoiltaan.
Autodoc.
Lähettävät väärät osat. Jos haluat rahasi takaisin, saat maksaa itse toimituskulut Saksaan.
Asiakaspalveluun kun otat yhteyttä, eivät muuta tee kuin syyttävät sinua, sinun olisi pitänyt itse varmistaa että tilaat oikeat osat.
Kuluttajaviranomainen ei tee mitään, koska ulkomainen firma. Kansainvälinen kuluttajajärjestö on tuominnut toiminnan, mutta ainoa mitä ehdottavat on oikeudenkäynti kansainvälisesti.
Jos käytössä ei ole muuta toimitustapaa kuin Posti, pitäkää tunkkinne.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tahansa kiinalainen kauppa. Halvalla ei hyvää saa ja ostat sian säkissä. Ympäristö saastuu kun tavarat rahdataan toiselta puolelta maapalloa ja vähintään puolet niistä tavaroista päätyy samantien roskikseen. Työntekijöiden olot ja ympäristövaikutukset ja tuoteturvallisuus täynnä epäkohtia ja kamaluuksia.
Sorruin kerran ostamaan kiinalaisesta kaupasta sellaisen koottavan figuureille tarkoitetun laatikon, kun muualtakaan tuollaista ei löytynyt. Tuote tuntui jo kootessa todella huteralta ja lopulta romahti kokonaan kasaan.
Mattomaailma. Toimitusajat kusetusta eikä mihinkään viesteihin vastata
Vierailija kirjoitti:
Kaffebulla kirjoitti:
Gigantti. Se nyt vaan on tyhmää ostaa sieltä yhtään mitään.
Myyvät tavaraa, jota ei ole varastossa, vaikka näyttää siltä, että tuotetta on. Joudut odottamaan kuukausia.
Minulle myytiin pyykkikone, jota ei ollut heillä vaikka kaupat oli tehty. Olin tilannut kotiin toimituksen. Otin töistä palkattoman vapaan, että voin olla kotona kun tuote tuodaan. Tämä oli siis verkkokaupassa ostettu ja vahvistettu sekä tuote että toimitus.
Odotin koko päivän turhaan. Soitin asiakaspalveluun ja heillä sanottiin, että koko tuotetta ei ole varastossa, tulee ehkä ensi kuussa.
Tästä lähtien en ole ostanut sieltä mitään.
Verkkokauppa on aina toiminut kuin junan vessa, ostan jatkossakin sieltä.Kyllä Gigantti toimittaa mutta tilattava sellainen mikä on varastossa. Noita saapuu varastoon ei voi luottaa.
Seurannut mankeli joka saapuu varastoon on muuttunut päivittäin noin kuukauden verran,
Ekaksi oli saapuu varastoon 30.7 ja nyt 28.8.
Päivittäin muuttuu tuo päivämäärä.Meille tuli juuri kuivuri asennuksella ja tuotetta oli varastossa. Pakko tilata pesutorni ja astianpesukone sieltä kun saa asennuksen tilattua samalla.
Kannattaa seurata asennustyötä..
Aivan todella surkeaa on ollut monella.
Booky. Toimitukset usein tosi hitaita (tavaraa ei ole omassa varastossa), ja ilmoitetut ajat ylittyvät. Myös mahdollinen palautus pitää maksaa itse nykyään.