Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Laura, Peppi, Riia, Veera, mikä kivoin nimi mielestäsi
Kommentit (8)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Oli muotinimi jokusia vuosia sitten, mutta mm. koulunsa ainoa Veera.
Saman nimisiä löytyy varmasti naapurustosta ja luokasta.
nuo muut hiukan yleisempiä, eivät toki huonoja nekään.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Noi muut vähän vähemmän mietittyjä, mutta tarjolla kuitenkin...
Ei haetakkaan mitään kovin erikoista nimeä. Mutta ei ihan tusina nimeäkään.
Molemmat laura ja veera toimii myös kansainvälisesti... Voi apua, kait meidän pitää vetää pitkää tikkua...
Ap
Alue: Aihe vapaa
minusta paras Veera:)