Millaiset kokemukset Ikeasta, kun on ollut toimitusten kanssa ongelmia
Ei enää Ikeaa
2/2 |
klo 19:15 | 15.6.2023
Itse en osta Ikeasta enää mitään.
Tilaus ei tullut kuten sovittu ja aspa on täysin neuvoton ja onneton. Ratkaisu ongelmaan kestää ja kestää ja asiat eivät etene ollenkaan. Ongelmatilanteet käsittely on täysin nolla ja totaalisen perseel**en menneestä casesta hyvitys on next to nothing.
Asiakaskokemukseksi jäi valtava vit**us ja niin negatiivinen asiakaskokemus etten mene Ikeaan enää koskaan 🤬🤬🤬
Ennen kuin joku tilaa kaappeja / keittiötä, niin kysykää miten ongelma tilanteissa menetellään ja millaisen korvauksen esim viivästys haitasta saa.
Kommentit (5)
Asiat eivät ratkea, asiakaspalvelija löi luurin korvaan, että semmoista touhua.
Onnistuu varmaan jos itse hakee pikku sälää, isompien kokonaisuuksien osaaminen puuttuu täysin ja asiakas jätetään oman onnen nojaan.
Minulla täysin päinvastainen kokemus jossa aspa ei auttanut ollenkaan.
Poistivat jonkun kaapin oven tilauksesta, kun ei ollutkaan varastossa, vaikka tilatessa piti olla. Saas nähdä miten tämä tarina päättyy. Vielä ei ole tietoa, milloin ja mistä kaapin ovi tulee.
Ostaessa pitää ottaa riski, että olet sitten kotona kaikkien levyjen ja mutterin kanssa keskenäsi. Jos jotain puuttuu tai on jotain häikkää, Ikea pesee kätensä pois tilanteesta.
Aina kaikki toiminut jämptisti.