Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täsmä Tuöterveys

Vierailija
10.05.2023 |

Työterveys palvelut etänä. Tämä palvelu on ihan vitsi. Lääkärit on jotain puoskareilta, jotka eivät edes viitsi tutkia käykö määrätty lääke asiakkaan muihin lääkkeisiin vai ei. Itse pitäisi tämä osata tutkia. Lisäksi eivät pysty mitään muuta tekemään, kuin antamaan kaksi päivää sairaslomaa tai määräämään jotain lääkettä. Kahden päivän päästä pitää kuulemma mennä oikealle lääkärille. Eivät edes anna aina reseptin uusintaa, vaikka pyytäisi. Jos haluaa maksaa tyhjästä, niin valitse Täsmä Työterveys

Muita kokemuksia?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä firma on työnantajan asialla, ei työntekijän. Se firma joka tämän valitsee, hyväksyy työntekijöiden pettymyksen firmaan...

Vierailija
22/23 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan surkeaa terveydenhuoltoa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän