Se että teleoperaattorit, pankit ja postit nauhoittavat puhelut asiakaspalvelun parantamiseksi
Ei kyllä auta ainakaan eikä ole syy puheluiden nauhoittamisesta koska palvelu huononee.
Kommentit (19)
Minun cpap-masiinani kerää minusta tietoja.
ResMed hyötyy sairaista.
Noihin neuvontahommiin ei enää juuri kukaan halua, koska työt kulkevat rekryfirmojen kautta ja palkkaus on ihan järjettömän huono.
Yritys haluaa ottaa pienemmän riskin ja siirtää työnantajavelvoitteet rekryfirmoille. Tämä firma vie sitten välistä sen erotuksen ammattilaisen hyvän palkan ja mahdollisimman matalan riistopalkan välistä.
Vaikka palkkaus olisi vähän parempikin, on suurimmalla osalla rekryfirmoja huono maine ja niihin mennään töihin vain jos ei mistään saa mitään muuta ja mielellään ollaan ihan väliaikaisesti, kunnnollista työtä odotellessa
Nauhoitetaan ihan sen takia että asiakkaat valehtelee. Joku on soittanut ihan muissa asioissa ja myöhemmin huijaa että on puhelussa irtisanonut palvelun eikä sen takia maksa laskua. Puhelusta voidaan sitten kuunnella mitä asiakas on todella sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Auttaa se ainakin siihen, jos asiakas väittää , että on luvattu jos mitä hänelle tai käyttäydytty huonosti ym.
Puhelu voidaan kuunnella. Se suojaa työntekijää siinä missä asiakasta.
Kyllä. Molemminpuolinen hyöty. Puhelintyössä sai aiemmin kuulla ajoittain kaikenlaista - ilkeää, härskiä ja sopimattomia kysymyksiä ja ehdotuksia. Ne ovat loppuneet kuin seinään, sen jälkeen kun puhelun tallentamisesta kertova nauhoite laitettiin jokaisen asiakaspuhelun alkuun
Vierailija kirjoitti:
Nauhoitetaan ihan sen takia että asiakkaat valehtelee. Joku on soittanut ihan muissa asioissa ja myöhemmin huijaa että on puhelussa irtisanonut palvelun eikä sen takia maksa laskua. Puhelusta voidaan sitten kuunnella mitä asiakas on todella sanonut.
Entä toimiiko sama toiseen suuntaan? Jos aspalla on ollut huono päivä ja haukkunut asiakkaan täysin, tai joku kokematon on vailla parempaa tietoa luvannut ummet ja lammet asioista jotka eivät sopimukseen kuulu, niin löytyykö näihin tallenteet tutkittaviksi vai katoavatko mystisesti?
Vierailija kirjoitti:
Auttaa se ainakin siihen, jos asiakas väittää , että on luvattu jos mitä hänelle tai käyttäydytty huonosti ym.
Puhelu voidaan kuunnella. Se suojaa työntekijää siinä missä asiakasta.
He voivat kuunnella mutta minä en. Pitäisi myös asiakkaan saada kuunteluoikeus.
Esim itsellä lasku oli mennyt vanhaan osoitteeseeni ja perintätoimistolta tuli kirje.
Ihmettelin kun en ollut laskua saanut.
Kertoivat lopulta että olivat kuunnelleet puheluni perintätoimistoon ja sen perusteella perintäkulut piti maksaa.
Otin itse laskuttajaan yhteyttä ja he olivat tehneet virheen.
Mutta minä maksoin kulut muiden virheestä.
Kenen oikeuksia nämä nauhoitetut puhelut oikein turvaavat?
Ap voi tehdä saman eli tallentaa puhelunsa.
Myös muissa virastoissa suunnitellaan puheluiden nauhoitusta, koska ihmiset huutaa ja haukkuu ja jälkikäteen asiakas väittää sitä sun tätä.
Vierailija kirjoitti:
Ap voi tehdä saman eli tallentaa puhelunsa.
Mutta eikö siihen pidä olla lupa?
Ja nauhoitanko puhelut *asiakaspalvelun parantamiseksi* - mikä olisi hyvä tekosyy?
Ainakin itse olen saanut huijausviestejä sen jälkeen kun olin yhteydessä teleoperaattoriin puhelimitse.
Soitin verottajalle ja valitin saamistani vääristä neuvoista. Puhelua, jossa neuvottiin väärin ei voitu paikantaa, koska minua ei ollut ns. tunnistettu. Ja soitosta oli n. 1,5 viikkoa.
Että se siitä hyödystä, että puhelut tallennetaan.
Ja siis vastannut asiakaspalvelija koitti kyllä saada selville jostain heidän lokistaan sitä puhelua, mutta ei silti saanut selville. Jos joku nyt väittää, että eivät vain halunneet etsiä sitä.
Tuskinpa ne siis etsivät niitä muulloinkaan esille, eihän sellaisia voi käyttää edes oikeudessa todisteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap voi tehdä saman eli tallentaa puhelunsa.
Mutta eikö siihen pidä olla lupa?
Ja nauhoitanko puhelut *asiakaspalvelun parantamiseksi* - mikä olisi hyvä tekosyy?
Ainakin itse olen saanut huijausviestejä sen jälkeen kun olin yhteydessä teleoperaattoriin puhelimitse.
Ei tarvitse. Saat nauhoittaa kaikki keskustelut ja ihan salaa, joissa itse vain olet mukana, eikä mukana ole kuvaa, vaan vain ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Myös muissa virastoissa suunnitellaan puheluiden nauhoitusta, koska ihmiset huutaa ja haukkuu ja jälkikäteen asiakas väittää sitä sun tätä.
Jospa ottaisivat sinne palveluun enemmän väkeä töihin.
Soitin postiin - jonotin lähes tunnin ja kuuntelin samaa nauhoitetta. Tosin kaiutin on onneksi keksitty. Chat-ropotti ei osannut vastata.
Nordeassa sama - kuuntelet nauhaa oletko senioriotatko lainaatiedätkö että voit hoitaa asioitasi myös netissä jne
Tuon kuuntelun jälkeen kyllä hermot on ihan loppu ja rauhallisesta ihmisestä tulee raivopää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaa se ainakin siihen, jos asiakas väittää , että on luvattu jos mitä hänelle tai käyttäydytty huonosti ym.
Puhelu voidaan kuunnella. Se suojaa työntekijää siinä missä asiakasta.
He voivat kuunnella mutta minä en. Pitäisi myös asiakkaan saada kuunteluoikeus.
Esim itsellä lasku oli mennyt vanhaan osoitteeseeni ja perintätoimistolta tuli kirje.
Ihmettelin kun en ollut laskua saanut.
Kertoivat lopulta että olivat kuunnelleet puheluni perintätoimistoon ja sen perusteella perintäkulut piti maksaa.
Otin itse laskuttajaan yhteyttä ja he olivat tehneet virheen.
Mutta minä maksoin kulut muiden virheestä.
Kenen oikeuksia nämä nauhoitetut puhelut oikein turvaavat?
Otat yhteyttä firmaan ja pyydät kuuntelemaan tallenteen, kyllä se sinuakin suojaa.
Minullakin on aina nauhoitus päällä kun kyse on soitosta missä käsitellään rahaa eli yrityssoitot.
Nauhoitettuja puheluita käytetään koulutustilaisuuksissa. Näin oli ainakin ennen.
Vierailija kirjoitti:
Auttaa se ainakin siihen, jos asiakas väittää , että on luvattu jos mitä hänelle tai käyttäydytty huonosti ym.
Puhelu voidaan kuunnella. Se suojaa työntekijää siinä missä asiakasta.
Puolet oikein. Asiakasta puhelun kuuntelu ei suojaa millään tavalla, ellei sitten myös asiakas tallenna puhelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaa se ainakin siihen, jos asiakas väittää , että on luvattu jos mitä hänelle tai käyttäydytty huonosti ym.
Puhelu voidaan kuunnella. Se suojaa työntekijää siinä missä asiakasta.
He voivat kuunnella mutta minä en. Pitäisi myös asiakkaan saada kuunteluoikeus.
Esim itsellä lasku oli mennyt vanhaan osoitteeseeni ja perintätoimistolta tuli kirje.
Ihmettelin kun en ollut laskua saanut.
Kertoivat lopulta että olivat kuunnelleet puheluni perintätoimistoon ja sen perusteella perintäkulut piti maksaa.
Otin itse laskuttajaan yhteyttä ja he olivat tehneet virheen.
Mutta minä maksoin kulut muiden virheestä.
Kenen oikeuksia nämä nauhoitetut puhelut oikein turvaavat?
Luuletko löytyvän?
Otat yhteyttä firmaan ja pyydät kuuntelemaan tallenteen, kyllä se sinuakin suojaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auttaa se ainakin siihen, jos asiakas väittää , että on luvattu jos mitä hänelle tai käyttäydytty huonosti ym.
Puhelu voidaan kuunnella. Se suojaa työntekijää siinä missä asiakasta.
He voivat kuunnella mutta minä en. Pitäisi myös asiakkaan saada kuunteluoikeus.
Esim itsellä lasku oli mennyt vanhaan osoitteeseeni ja perintätoimistolta tuli kirje.
Ihmettelin kun en ollut laskua saanut.
Kertoivat lopulta että olivat kuunnelleet puheluni perintätoimistoon ja sen perusteella perintäkulut piti maksaa.
Otin itse laskuttajaan yhteyttä ja he olivat tehneet virheen.
Mutta minä maksoin kulut muiden virheestä.
Kenen oikeuksia nämä nauhoitetut puhelut oikein turvaavat?
Otat yhteyttä firmaan ja pyydät kuuntelemaan tallenteen, kyllä se sinuakin suojaa.
Luuletko löytyvän, jos asiakas pyytää?
Auttaa se ainakin siihen, jos asiakas väittää , että on luvattu jos mitä hänelle tai käyttäydytty huonosti ym.
Puhelu voidaan kuunnella. Se suojaa työntekijää siinä missä asiakasta.