Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Lasten hoitaminen sairaana
22.09.2010 |
En voi kuin hämmästellä yksinhuoltajia ja paljon pienten lasten kanssa yksin olevia. Jos olette itse sairaana, niin kuinka jaksatte hoitaa lapsia? Olen itse kuumeessa, todella sairaana ja vaikka on mies apuna, niin tuntuu etten selviä tästä ikinä...
Nostan teille hattua!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
enemmän keskenään. Isommat katsoo pienempien perään.
Päivisin lapset ovat koulussa ja päiväkodissa, joten se lepääminen on helpompaa.