DNA:n asiakaspalvelu on kuin kummelisketsi
Ja ei naurata.
Monta eri kanavaa hoitaa asioita. Chat, soitto, sähköposti.
Kun soitin niin sain kuunnella hissimusiikkia kun asiakasneuvoja soitti toiselle kysyäkseen neuvoa! Meni linjoilla varmaan tunti.
Lippujen lopuksi suosittelivat tekemään reklamaation. Tein ja sain viiden minuutin päästä vastauksen. Hyvin asia käsiteltiin.
Lippujen lopuksi päätin perua liittymäpäivitykseni kun asioiden hoito on näin vaikeaa.
Ja sekin menin pieleen. Lähettivät minulle uuden sopimuksen joka alkoi siitä päivästä josta peruin vaikka vanhan piti jatkua.
Ehkä kannattaisi kouluttaa työntekijät vähän paremmin.
Kommentit (18)
Kaikissa liittymissä on jotain vaikeuksia joillakin ihmisillä. Mun mielestä paras asiointi on DNA:lla, kyn käy liikkeessä hoitamassa asiat.
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän nyt taas on se ongelma?
On monta palvelukanava, eikö se ole hyvä asia? Valitsit niistä itsellesi parhaan, soittamisen.
Palveluneuvoja kysyi apua, eikö se hyvä asia? Mieluummin kysyi apua, kuin pyysi sinua soittamaan uudelleen tai antoi väärää tietoa.
Pyysi tekemään reklamaation, eikö se ole hyvä? Reklamaatio kirjallisena on kummankin osapuolen oikeus. Silloin on mustaa valkosella siitä mitä on tapahtunut ja mitä on sovittu, niin ei ole sana sanaa vastaan, vaan kaikki sujuu.
Lähetti sopimuksen, eikö se ole hyvä ettet jää ilman liittymää? Sinulla on etämyyntioikeus perua uusi sopimuksesi, mutta irtisanomisen peruutukseen ei ole mitään oikeuksia. Olet irtisanonut aikaisemman liittymäsi avatessasi uuden. Kun irtisanot nyt uuden, tarvitset uuden sopimuksen vanhasta liittymästäsi, ettet jää ilman liittymää.
En irtisanonut vanhaa vaan VAIHDOIN-PÄIVITIN liittymän nopeampaan. Joten vanha sopimus jatkuu mutta DNA teki uuden joka olisi alkanut 20.4. Vaikka vanhan sopimuksen piti siis jatkua.
Tämän tajua ilman mitään alan koulutusta.
Jos tehdään reklamaatio niin ei vastaus voi tulla kymmenessä minuutissa. Vaan asia pitää tutkia. DNA tutki asiaa 10 minuuttia ja käsittelijä oli asiakasneuvoja. Ja tärkein osa ongelmasta sivuutettiin eli DNA lähetti viestejä väärään numeroon. Ei siis minulle.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa liittymissä on jotain vaikeuksia joillakin ihmisillä. Mun mielestä paras asiointi on DNA:lla, kyn käy liikkeessä hoitamassa asiat.
Voi olla mutta täältä on melko pitkä matka lähteä hoitamaan asioita naamatusten.
Poikani kyllä kehuu DNA:ta.
Dna:n chatissa olen aina saanut hyvää palvelua ja nopeasti asiat hoidettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikähän nyt taas on se ongelma?
On monta palvelukanava, eikö se ole hyvä asia? Valitsit niistä itsellesi parhaan, soittamisen.
Palveluneuvoja kysyi apua, eikö se hyvä asia? Mieluummin kysyi apua, kuin pyysi sinua soittamaan uudelleen tai antoi väärää tietoa.
Pyysi tekemään reklamaation, eikö se ole hyvä? Reklamaatio kirjallisena on kummankin osapuolen oikeus. Silloin on mustaa valkosella siitä mitä on tapahtunut ja mitä on sovittu, niin ei ole sana sanaa vastaan, vaan kaikki sujuu.
Lähetti sopimuksen, eikö se ole hyvä ettet jää ilman liittymää? Sinulla on etämyyntioikeus perua uusi sopimuksesi, mutta irtisanomisen peruutukseen ei ole mitään oikeuksia. Olet irtisanonut aikaisemman liittymäsi avatessasi uuden. Kun irtisanot nyt uuden, tarvitset uuden sopimuksen vanhasta liittymästäsi, ettet jää ilman liittymää.
En irtisanonut vanhaa vaan VAIHDOIN-PÄIVITIN liittymän nopeampaan. Joten vanha sopimus jatkuu mutta DNA teki uuden joka olisi alkanut 20.4. Vaikka vanhan sopimuksen piti siis jatkua.
Tämän tajua ilman mitään alan koulutusta.
Jos tehdään reklamaatio niin ei vastaus voi tulla kymmenessä minuutissa. Vaan asia pitää tutkia. DNA tutki asiaa 10 minuuttia ja käsittelijä oli asiakasneuvoja. Ja tärkein osa ongelmasta sivuutettiin eli DNA lähetti viestejä väärään numeroon. Ei siis minulle.
Liittymän päivittäminen edellyttää, että se vanha liittymä lopetetaan eli irtisanotaan ja uusi avataan. Uusi nopeampi liittymä edellyttää uutta sopimusta, koska vanha sopimus on hitaammasta liittymästä. Ja vanha liittymä on pakko irtisanoa, koska muuten sinulla olisi kaksi liittymää. Sitä arkikielessä kutsutaan päivittämiseksi, mutta teknisesti se on ihan silkkaa vanhan irtisanomista uuden avaamista.
Miksi reklamaatio vaatisi aina pitkällisen selvittelyn? Se voi olla ihan läpihuutojuttu, mutta silti se halutaan kirjallisena, että jää mustaa valkoiselle
Tuplaveloitusta ei palautettu, koska säännöt sanoo niin prepaidissa. Joo, niin sanoo, mutta.... kyse oli maksuhäiriöstä heidän "linjoissa".
Asiakaspalvelu soitteli ilmeisesti bossille, saako palauttaa vaikka selkeä virhe oli heidän järjestelmässään.
Jep, kysymys oli 7,90 e, joten siihen kaatuu yritys. "Joustavaa palvelua".
En kyllä minäkään siihe kaadu, mutta joustamatonta oli tällä kertaa minulle asiakaspalvelu. Ehkä väärä henkilö.
Firmat palkkaa nykysin alottelijoita koska heille voi maksaa vähemmän palkkaa kuin niille jotka oikeasti osaavat asiat. Tähän on valitettavasti menty. Stockmann ratkaisi ongelman alentamalla henkilökunnan palkkoja ja vähentämällä tunteja. Ja heittelemällä tuntemattomille osastoille minkä asioista ei tiennyt mitään. Arvatkaapas asiakkaiden suullisia palautteita henkilökunnalle?;)
Minä vanha mummo olen saanut sekä DNA:lta että Elisalta erittäin hyvää palvelua. Olosuhteiden pakosta on oltava kahden eri operaattorin liittymät( kaksi puhelintakin tietysti)
Yleensä metsä vastaa kuin huudetaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuplaveloitusta ei palautettu, koska säännöt sanoo niin prepaidissa. Joo, niin sanoo, mutta.... kyse oli maksuhäiriöstä heidän "linjoissa".
Asiakaspalvelu soitteli ilmeisesti bossille, saako palauttaa vaikka selkeä virhe oli heidän järjestelmässään.
Jep, kysymys oli 7,90 e, joten siihen kaatuu yritys. "Joustavaa palvelua".
En kyllä minäkään siihe kaadu, mutta joustamatonta oli tällä kertaa minulle asiakaspalvelu. Ehkä väärä henkilö.
Soitti tukeen, ei bossit mitään käytännön asioista tiedä.
Mulla on DNA:n kaapelinetti ollut viime lokakuusta lähtien, tammikuussa tuli tekstiviestillä kysymys että toimiiko liittymä hyvin ja olisi saanut varata ajan mahdollisten ongelmien ratkaisemiseksi, mutta eipä mulla ole ollut valittamista. Toivottavasti ei nyt kiittelemällä pilaannu.
Vierailija kirjoitti:
Dna:n chatissa olen aina saanut hyvää palvelua ja nopeasti asiat hoidettua.
Puk-koodia ei annettu chatissa! Puhelimessa sen olisi saanut! Kun olisi pitänyt kirjautua! Miten kirjaudut, jos puhelin ei toimi! Soittamalla asiakaspalveluun, niin kun puhelin ei toimi! Sitä paitsi miten se voidaan antaa puhelimessa, eihän puhelimessakaan kirjaudutaan mihinkään! Onneksi oli arkipäivä ja Dnan liike auki!
Noiden yritysten kanssa asiointi on tehty mahdollisimman vaikeaksi. Kyllä ne osaa soittaa sinulla lauantai-aamuna klo 10, kun tulit baarista kotiin nukkumaan klo 7 aamulla.
Itselläni iphone ja tukena ipad jos känny häviää. Noista kolmesta kyllä Dna paras. Telia liian kallis, Elisa jahtasi ja Dna ei ole vielä ärsyttänyt.
Hyvä. Meillä netti poikki 2 viikkoa, ko joku on poistanut portin, eikä talossa ole ketään, joka osaa korjata. Kiitos DNA. Monta eri kanavaa kokeiltu. Kukaan ei pysty auttamaan.
Dnalta ei nykyään kannata hommata kuin prepaidi ja pitää siinä minimimäärä saldoa.
Ja mikähän nyt taas on se ongelma?
On monta palvelukanava, eikö se ole hyvä asia? Valitsit niistä itsellesi parhaan, soittamisen.
Palveluneuvoja kysyi apua, eikö se hyvä asia? Mieluummin kysyi apua, kuin pyysi sinua soittamaan uudelleen tai antoi väärää tietoa.
Pyysi tekemään reklamaation, eikö se ole hyvä? Reklamaatio kirjallisena on kummankin osapuolen oikeus. Silloin on mustaa valkosella siitä mitä on tapahtunut ja mitä on sovittu, niin ei ole sana sanaa vastaan, vaan kaikki sujuu.
Lähetti sopimuksen, eikö se ole hyvä ettet jää ilman liittymää? Sinulla on etämyyntioikeus perua uusi sopimuksesi, mutta irtisanomisen peruutukseen ei ole mitään oikeuksia. Olet irtisanonut aikaisemman liittymäsi avatessasi uuden. Kun irtisanot nyt uuden, tarvitset uuden sopimuksen vanhasta liittymästäsi, ettet jää ilman liittymää.