Oletko asioinut jonkin toimiston tai viraston kanssa lähiaikoina, jossa asiat eivät viivästy, unohdu tai mene pieleen?
Oli sitten julkinen tai yksityinen tuntuu että aina on jotain sähellystä eivätkä asiat hoidu yhdellä kertaa.
Kommentit (5)
Poliisin lupapalvelut passia hakiessa (tunnistautumiskäynti, koska edellinen passi oli hankittu suoraan netistä). Ajallaan sisään virkailijan huoneeseen, parissa minuutissa homma selvä ja kahden vuorokauden päästä tuli passin noutoilmoitus.
Sain poliisiasemalla ajan parin päivän päähän vaikka keskuksessa sanottiin, että on hirvittävät ruuhkat eikä netin ajanvarauksessa ollut aikoja lähimpään kuukauteen passin uusintaan. Lähiasemalla sentään vastattiin puhelimeen ja tarjosivat ajan suoraan. Hienoa.
Onko sellaista?
Asiakaspalvelu on tuntematon käsite suurimmassa osassa virastoja ja yrityksiä.
No mä en ole Nordean ja verottajan kanssa joutunut hakkaamaan päätä seinään. Monet varmaan on mutta mulla on näiden kanssa asiat hoituneet, ei ehkä välttämättä niin kuin itse olisin halunnut mutta ripeästi ja tuloksellisesti.