Vr pahoittelee matkustajan saamaa
huonoa asiakaskokemusta.
Voi ei! Sitä pahoittelujen määrää. Voi ei! Niitä huonoja kokemuksia ja nimenomaan asiakaspalvelun/henkilökunnan suhteen.
Iäkäs liikkumisvaikeuksista kärsivä mies jäi junasta kun lähti asemalla - konduktööriä seuraten - vaihtamaan vaunua ulkokautta. Oli siis puolisonsa kanssa mennyt väärään vaunuun, mikä lipuntarkastuksessa huomattu. Konduktööri kehottanut pariskuntaa menemään oikeille paikoilleen asemapysähdyksen aikana. Ja konduktöori luvannut siirtää miehen apuvälineen rollaattorin ulkokautta oikeaan vaunuun.
No, täs mie kysyyn, miksei se konnari siinä junan ollessa liikkeellä saman tien saattanut pariskuntaa oikeaan vaunuun, tai viimeistään siinä vaiheessa kun oli saanut liput asemien välimatkan aikana (tikkurila - lahti) tarkastettua. Jos noin olisi tehnyt, asiakaspalvelu olisi ollut kohdillaan ja se olisi ollut oikeaa palvelua erilaisten idioottimaisten huumorikuulutusten sijaan, joita kuulutuksia tähän nyt ei kuitenkaan liity.