Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Youtuben uudet kaupallistamisrajat

Vierailija
01.04.2023 |

Tähän mennessähän Tubessa on ollut kaupallistamisen rajana tavallisilla videoilla 1000 tilaajaa ja 4000 tuntia katseluaikaa vuodessa (/365 vrk), tai lyhytvideoilla 1000 tilaajaa ja 10 miljoonaa näyttökertaa 90 päivän aikana, eli 3kk aikana.
Nyt on kuulemma päätetty että nämä rajat eivät ole tarpeeksi ja suunnitteilla on muuttaa tilaajavaatimus 10 triljoonaan tilaajaan ja katseluaikavaatimus 10 vuoden edestä per päivä, muuten ei mainostavien yritysten mielestä kaupallistaminen kannata, eivätkä he halua näytellä kalliita mainoksiaan pienillä kanavilla joita juuri kukaan ei katso.
Projektin koodinimenä on April Fool's, Suomeksi aprillipila :D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi