Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mies sanoi hienosti äsken.
27.07.2010 |
Sen ensimmäisen odotus oli paljon helpompaa, kun se yllätti tulostaan.
Nyt suunnitellaan uutta vauvaa, mutta ehkäisyn pois jättöä on lykätty nyt pariin kertaan. No eipäs meilä kiirettä ole.
Kommentit (2)
Lähinnä se että me molemmat ajatellaan asiasta hyvin samallalailla ja hän puki sen nyt sanoiksi.
Mutta en tahdo paljastaa puoliakaan faktoista, ettei ilkeä av-raati hyökkää kimppuuni.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ja vielä miehen suusta.